Forum konie »

własna przydomowa stajnia

Dzięki za spostrzeżenia wszystkim, konie trzymam z prośby właścicieli których znam, a nie ze swojego widzi mi się i chęci zakładania wielkiego pensjonatu, zgodzili się na taką umowę wcześniej, bo to im zależało na trzymaniu konia u mnie a nie odwrotnie, dlatego pytam jak to jest u was bo nie mam doświadczenia z pensjonatami🙂 to chyba logiczne że jak nie mam typowego pensjonatu to nie chcę aby ktoś mi łaził po moim terenie i właził do mojej siodlarni w której mam swoje prywatne rzeczy i swój sprzęt do wielu koni, ludzie są różni i nikomu nie można w 100% ufać. Rzeczywiście takie paki na zewnątrz są spoko i muszę rozważyć to z właścicielami, dzięki.
JulciaKx3, strasznie przykre to co piszesz, mówisz że to są ludzie których znasz, mają tam konia i co, ukradną ci szczotkę czy ochraniacze? Czy smar do kopyt?
Stałam w stajni u znajomej, POD JEJ DOMEM, miałam pilota do bramy, chodziłam po terenie jak nikogo nie było, NIC w stajni nie miałyśmy zamykane, a ona tam miała rzeczy na 4 konie, kilka siodeł, ogłowii...

w obecnej stajni, w typowym pensjonacie, ale dość małym, prawie nikt nie zamyka paki xD Nie wiem ile razy komuś to tyłek uratowało jak musiał coś pożyczyć itp. Jakbym stała w dużym pensjonacie to na bank bym miała pozamykane wszystko, ale jak ekipa jest spoko, to nie widzę powodu wszystkich podejrzewać o najgorsze.
xxagaxx, pojechałam na 5 dni na zjazd rodzinny i zostawiłam klucze od chaty pracownikom z Ukrainy, których nie znam - remontowali mi kuchnię. W domu telefony, sprzęt RTV, trochę biżuterii, jakieś zaskórniaki i szafa z bronią. Wróciłam - wysprzątane, wyremontowane i wszystko na swoim miejscu. Przykro się czyta.
Teraz też stoję w stajni przydomowej i ostatnia gaszę światła, gdy właściciele poszli już spać.