Nasza twórczość fotograficzna cz. II

viikaa   Kucykowy jezdziec :)
24 kwietnia 2011 14:47
Notarialna u mnie te zdjecia z motylami tez sa ciemne.
Jestem zupelnym amatorem, ale wydaje mi sie ze szczegolnie na drugim zdjeciu, ktore wstawilas, wszystko sie zlewa i motyl wyglada jak jedna ciemna plama 🙁
Notarialna   Wystawowo-koci ciąg. :)
24 kwietnia 2011 16:04
cieciorka, O dziwo zdjęcia nie różnią się jasnością u mnie i na monitorze laptopa i na stacjonarnym. A te co wstawiłaś eee nie różnią się praktycznie niczym x.x

Mam bardzo jasny monitor, nie był ustawiany. Albo ja nie umiem ustawiać albo musi zrobić to ktoś kto sie zna na takich ustawieniach. A nie chcę czegoś schrzanić.
No to powie ktoś coś na temat moich zdjęć czy się nie doczekam?
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
24 kwietnia 2011 16:18
Legion, wrzuć jeszcze więcej linków, na pewno wszystkim strasznie chce się tak klikać...
olciiik   `Dzień dobry, kocham Cię`
24 kwietnia 2011 17:55
mógłby ktoś coś powiedzieć? totalnie się nie znam, czytam co mi się nawinie w internecie i próbuję na zasadzie prób i błędów. wszystkie zdjęcia zawsze robię na trybie manualnym. krytyka bardzo mile widziana!  :kwiatek:



olciiik: 3 jest super, 2 też  😀, w pierwszym przeszkadzające są te szare krzaki w tle, odwracają trochę uwagę.
cieciorka   kocioł bałkański
24 kwietnia 2011 18:18
cieciorka, O dziwo zdjęcia nie różnią się jasnością u mnie i na monitorze laptopa i na stacjonarnym. A te co wstawiłaś eee nie różnią się praktycznie niczym x.x


niczym, poza tym, że na jednym widać motyla, a na drugim nie  😂
ani bóg, ani nawet abre nie zrobi z gównianego zdjecia materiału na wystawę, ale można próbować pokazać, co jest nie tak, nic więcej nie warto.
skoro cię to nie interesuje, to nie proś więcej żeby nie przemilczać twoich zdjęć, co konsekwentnie robimy
Bawarka,
nie chciałabym byś mnie źle zrozumiała bądż było Ci przykro. Ale ja np. nie wstawiam tu zdjęć, robię dziesiątki zdjęć jakie Ty wkleiłaś...