Minus dla Hihorse: 12.03. zrobiłam zamówienie, 18.03. telefon, że paszy nie mają i mieć nie będą. Potem jeszcze sms, czy może być inny smak smaczków.
Zamówienie anulowałam całkowicie- mam nadzieję, że nie będzie problemów ze zwrotem środków. Podają na stronie ilości niby posiadanych produktów, ale jak widać bez pokrycia.. 🙁
PannaDziewanna, ja rozumiem, bo jak człoiwek coś zamawia to chce to mieć, ale to może nie być tak kompletnie ich wina.
często jest tak, że dosłownie kilka osób "na raz" coś wkłąda do koszyka i dopiero zaksiegowanie płatności system to ściąga.
Do tego czasem sklepy mają rzeczy pozamwianie w hurtowniach z niby czasem oczekiwania ustalonym, ale właśnie coś się wywali i producent/dostawca na czas jednak nie wyśle i jest klops.
Ogolnie tam fajne laski pracują Taki kreatywny team i zaangażowany.
Agnes14, To jest chyba ogólnie problem Mattesa, a nie sklepu jako takiego. Niezależnie z jakiego sklepu zamawiam, to jeżeli nie ma czegoś z Mattesa na stanie, to czeka się długo (u mnie ostatnio czas oczekiwania na stronie na wkładki do butów był podany 4-6 tygodni i faktycznie przyszło po około 5).
Agnes14, zamawiałam od nich wędzidło, które dotarło do mnie, zgodnie z terminem oczekiwania.
Faktem jest, że status przesyłki zmienił się dopiero jak wysłano towar, więc przez ponad 2 tygodnie nie miałam info o zamówieniu.
Cześć 🙂
Planuje otworzyć sklep jeździecki i mam parę pytań na które nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Szukam osoby która taki sklep prowadzi/ prowadziła. Bardzo doceniłabym możliwość kontaktu 🙂
Dziewierz, evoj dziękuję. Chociaż poczytałam wcześniej starsze opinie i zamówiłam ogłowie na Obiegly. Co prawda zamówiłam inne, a wyślą mi jeszcze inne - ale kontakt póki co naprawdę dobry 😅
Jakieś opinie o karykon.pl ? Mają niby dostępność 24h pasze i mesz, które bym chciała.
Znaczy ja wiem, że jest piątek ale to by było lepsze niż dostępność 10-14 dni :P
Plus dla karykon.pl - mega szybka wysyłka, na stronie było 24h i było faktycznie 24h bez problemów
Plus dla jar-kon.pl - szybka wysyłka, miły gratis, produkt czysty i po prostu okej.
Buffalo, dziwne, ja kupowałam kask parę miesięcy temu i nie było problemów. Może napisz do nich - być może błąd techniczny bo w sposobach dostawy mają Polskę na cenniku