Kurs instruktora rekreacji ruchowej ze specjalnością j.k.

Dręczy mnie pewien problem. Otóż, czy uczestnicząc w takim kursie mogę dostać zwolnienie z wfu? Jeśli tak to do kogo powinnam się zwrócić?
Studiuję i wf mam we wtorek rano od 11-12, zamiast tego, byłabym w stanie pojechać i ruszyć konia. Dlatego zastanawiam się, czy na czas kursu nie udałoby mi się wykręcić z wfu.

-okwiat

Odkleiłam, nie wiem czemu wątek się przykleił.
Hmm... wiesz...wszystko się da 😉 Grunt jak się do tego zabierzesz 🙂
Na kurs napewno musisz donieść świstek od lekarza, że nie ma przeciwwskazań medycznych do odbycia kursu - bierzesz to od lekarza. Po zwolnienie możesz udać się do innego 😉
Uczelnia nie wnika co Ty robisz po godzinach, a ośrodek jeździecki nie pyta czy masz zwolnienie z w-fu 😉
A przy dobrych wiatrach załatwisz obie rzeczy u jednego lekarza. Bo wiesz... czasem wystarczy iśc i poprosić o zwolnienie i wydadzą od ręki nie pytając o powody, czasem wystarczy błachy powód - naściemniasz, że coś tam macie takiego na w-fie co Ci wyraźnie szkodzi (jakieś biegi czy coś tam) i też będzie. A pozwolenie na kurs to jednak inna bajka niż w-f 😉 Kwestia co tam za lekarza masz ;p
Nie to miałam na myśli...
Chodzi mi o to, że słyszałam, że legalnie można dostać zaświadczenie od kogoś z PZJu i ładnie załatwić to z kimś wyżej ustawionym na uczelni, że bierzesz udział w takim kursie, który ogranizowany jest w moim przypadku przez Lubelską Unię Sportową, oczywiście powiązania z PZJem też są i zwyczajnie zostajesz zwolniona na czas kursu z zajęć wfu na uczelni. Chcę tylko wiedzieć do kogo konkretnie powinnam się zwrocić i jakie podać argumenty oraz dowody uczestnictwa rozmawiając z kimś, kto może mi pozwolić na nie przychodzenie na wf.
cieciorka&okwiat napisał: Dręczy mnie pewien problem. Otóż, czy uczestnicząc w takim kursie mogę dostać zwolnienie z wfu? Jeśli tak to do kogo powinnam się zwrócić?