Dostałam jasne warunki : od tylu worków to tyle , jasno i klarownie. Perlica, ej, ale skoro te warunki są takie jasne, to co szkodzi napisać o nich na stronie? Zrobić tabelkę, cokolwiek?
Perlica, no ale widzisz gdyby było na stronie to bym cię nie pytała ile masz tej znizki 😜 w zasadzie gdybyś dzisiaj nie odpowiedziala jak to wyglada to bym nie pomyslala tam kupować bo dopiero dzisiaj sie dowiedziałam ze jednak da rade wykrecic darmowa dostawę i da rade nawet moze znizke dostac dodatkowo.
Swojaj drogą zajmuję sie zawodowo projektowaniem wszelakich rzeczy internetowych i taka metoda "reklamowania" zniżek jest po prostu nieefektywna. W sensie dla klientów znaczy się.
lhp, tego nie wiem, ale nie spotkałam się z tym by jakikolwiek dostawca paszy to robił, z tych długo na rynku.
Ani Egge, ani Pavo, ani Hoveler, ani biofeed,ani Spillers, ani Hippolyt czy Mebio nie ma na stronie ile dają zniźki. Za to są promki co jakiś czas,że darmowa wysyłka.
lhp, nie wiem czy warunki są takie jasne, bo np. u nas na pomorzu to każdy ma trochę inaczej xD Czasem zamawiam z laskami z innej stajni i mają rabat 15% i wysyłkę darmową.
Mogę też odbierać pasze z magazynu jakby lokalnego przedstawiciela i wtedy mam 10% zniżki. Wiec jak widać każdy sobie może coś innego wynegocjować.
Ja teraz od 2 miesięcy daje Red Millsa i jestem bardzo zadowolona, dość małe dawki, koń żre jak głupi. Chce potrzymać na tym kilka miesięcy i zrobić badania krwi żeby zobaczyć jak to się sprawdza.
lhp, nie wiem czy warunki są takie jasne, bo np. u nas na pomorzu to każdy ma trochę inaczej xD Czasem zamawiam z laskami z innej stajni i mają rabat 15% i wysyłkę darmową.
Mogę też odbierać pasze z magazynu jakby lokalnego przedstawiciela i wtedy mam 10% zniżki. Wiec jak widać każdy sobie może coś innego wynegocjować.
xxagaxx, jakoś mnie taka polityka zniechęca, a wystarczyłoby gdyby na stronie napisali darmowa wysyłka od xxx zł (3 "iksy" a nie więcej nieprzypadkowo), po ewentualny dodatkowy rabat zgłoś się do nas a zobaczymy, co da się zrobić. Mnie ani zamawianie do spółki z innymi ani odbiory osobiste skądśtam nie urządzają. Ale to taka czcza dyskusja, niech każdy prowadzi swój biznes jak chce i niech każdy klient zamawia skąd chce 🙂 mam sprawdzone miejsca z których zamawiam pasze i jestem zadowolona, teraz dla roczniaka wzięłam z Horse Feed i póki co z jakości obsługi też jestem zadowolona 🙂
lhp, nie wiem czy warunki są takie jasne, bo np. u nas na pomorzu to każdy ma trochę inaczej xD Czasem zamawiam z laskami z innej stajni i mają rabat 15% i wysyłkę darmową.
Mogę też odbierać pasze z magazynu jakby lokalnego przedstawiciela i wtedy mam 10% zniżki. Wiec jak widać każdy sobie może coś innego wynegocjować.
. xxagaxx, no dokładnie, w mojej poprzedniej stajni zamawiają paszę z opti, w dodatku przez byłą hotelowczkę, która jest ich przedstawicielką i jest tylko 10% rabatu bez darmowej wysyłki, więc dla mnie przy zamawianiu samej sieczki to się w ogóle nie opłacało i zrezygnowałam. Ich pasze z kolei dla mnie odpadają, bo w chyba każdej niskoskrobiowej jest soja. W ogóle ostatnio soja jest w większości pasz dla wrzodków, a jak ktoś nie może to pole manewru jest znikome.
Dotarła do mnie dziś pasza z Horse Feed (Red mills) i muszę powiedzieć, że rewelacja, transport w cenie, dotarło na drugi dzień od zamówienia, rabat, gratisy, w tym torba... no namówili mnie na kolejne zakupy 😀😉
To ja zapytam, czy ktoś widział ostatnio promki na Eggersmanna?
Kupowałam wcześniej u dystrybutora całą paletę, żeby transport był darmowy, ale teraz jestem zainteresowana tylko 1-2 workami co jakiś czas. Plus dajcie znać, jeżeli rzuciło wam się coś w oczy 🌷
Hej, czy ktoś miał problem ze sklepem Equinest?
Mija tydzień od zamówienia, a na moim koncie wciąż widnieje przy przelewie "blokada". Pani z banku powiedziała, że to bank odbiorcy jeszcze nie pobrał/nie zaakceptował środków. To normalne u nich, zdarzyło się tak komuś?
Lanzelet, ja nie miałam żadnych problemów, wszystko przyszło w zasadzie w ciągu tygodnia. Napisz do nich, może jest problem z płatnością skoro tydzień wisi w powietrzu
Lanzelet, miałam dokladnie tak 2 tyg temu. Trzy dni przed nadejściem przesyłki kasa zeszła mi z konta. Wszystko dotarło po 9 dniach od złożenia zamówienia, czas dostawy szacowali na 14 dni.
Equestrian Stockholm - nooo nieoczekiwany minus. Problem z dostawą. I taka sobie obsługa klienta żeby coś zaradzić w związku z niedotrzymaniem terminu dostawy. Klient radź se sam. A kurier uważa że paczka nawet nie jest nadana. Także tego 😕
Minus dla Dobry koń. Już któreś zamówienie, gdzie produkty są niedostępne realnie choć dostępne w sklepie.
Dodatkowo w momencie gdy wysyła już miała być,nagle okazało się że kolejne produkty są inne niż zamówione.
Czy ktoś z Was zamawiał ze strony PS of sweden (tej oficjalnej producenta)? Zastanawiam się nad większymi zakupami i nie wiem ile będę czekać i czy nie dostanę jakiejś dodatkowej opłaty typu cło, vat itp.?😅
Wigorowa123, ja zamawiałam jest super ale... uwaga. Bo jak są wyprzedaże, to jak zapłącisz za cąłość a niema czegoś to nie zwracaja kasy jak dobiłaś do darmowej wysyłi tylko ci dają woucher na tą różnicę ceny do wykorzystania... i mi przepadł i straciłam siano.
Hm. Mnie normalnie zwrócili za brak na magazynie. I to w trakcie tej ogromnej promocji, że były zestawy po 30 Euro. Normalnie mnie skredytowali.
Znalazłam maila.
Cośtam cośtam, że mają oversold ze względu na dużą promocję.
"If your order included more than one item, we have removed the affected product, refunded its cost, and will ship the remaining items as quickly as possible.
If the product in question was the only item in your order, we have processed a full cancellation and refund".
Wigorowa123, Na spokojnie rób zamówienie, szybko przychodzi, nie ma problemów. Zerknij tylko na metodę dostawy, bo domyślnie jest do punktu odbioru, a nie kurier do domu, trzeba to kliknąć.
Konifani sklep ma zablokowana strone, a moje zamowienie nieruszone od ponad tygodnia. Zero kontaktu. Czy ktos ma podobnie? Szukam sposobu jak dotrzec do zrodla i odzyskac kase za zamowienie. Szkoda, bo wczesniej zrobilam ze 2 zamowienia i bylo w miare, teraz jakas katastrofa
Aktualizacja do mojej sprawy z Equinest.
Płatność,. która wisiała a moim koncie jako zablokowana - dalej wisi.
Sklep sobie pobrał pieniądze ponownie z mojego konta. Przesyłka dotarła. Tych pierwszych pieniędzy dalej nie mam. Bank powiedział, że mam to reklamować w sklepie...Super 🙄
Miałam taka sama sytuacje płacąc za hotel w UK. W banku powinni ci powiedzieć do kiedy blokada obowiązuje, po tym czasie zwroca Ci kasę. U mnie to bylo ok 2tyg. Sam sklep jest legitny, więc tu się nie martw.