wistra, będą!
Moja prywatna porada- jak chcesz szoping i pogadać itd. to celuj w czwartek/piątek.
W sobotę jest taki młyn, że nie ma jak często dobrze poświęcić czas klientowi.
wistra, będą!
Moja prywatna porada- jak chcesz szoping i pogadać itd. to celuj w czwartek/piątek.
W sobotę jest taki młyn, że nie ma jak często dobrze poświęcić czas klientowi. kotbury, damn.... akurat zmieniłam pracę i nie sądzę, bym dostała wolne czwartek lub piątek 😭
La Sellerie de Mae - zamówiłam tydzień temu w czwartek dwie rzeczy z działu 24h, w poniedziałek było info, że mają poślizg z wysyłką, ale już dzisiaj dostałam paczkę, u nas idzie Inpostem. Wysyłka droga, ale te dwie rzeczy i tak wyszły sporo taniej niż w PL, chyba mogę polecić. 😀
faith, zamówiłam u nich siodło Acavallo (całe szczęście za pobraniem), czekałam pół roku (miało być w dwa tygodnie), napisałam, że chyba jajca sobie robią, a oni się zaczęli tłumaczyć, że producent nie produkuje już tych siodeł (plot twist - produkuje dalej) i rzekomo pisali maila w tej sprawie (nie pisali, bo sprawdziłam wszystkie maile, spamy itp).
Na instagramie kontakt sprawny, ale na tym się skończyło 😅
Edit. Zanim zamówiłam to do nich pisałam w sprawie tego siodła, czy będzie opcja zwrotu standardowo itp, mówili, że jak najbardziej, że siodło mi ściągną bez problemu. Do dziś mają je na stronie w ofercie.
Bajahorses, dramat! Odradzam z całego serca! Czas realizacji zamówienia niezgodny z tym co na stronie. Do tego słaby kontakt, musiałam się dopraszać i informacje co się dzieje z moim zamówieniem. Cała akcja chyba z 6 tygodni trwała (puśliska)
Całościowy plus dla La Sellerie de Maé, udało mi się złapać świetne promki na LeMieux, PE i derkę z Horze, a do tego skomasować je ze zniżką ambasadorską - przyszło wszystko ca zamawiałam i dobrze zapakowane.
Z małych minusów to strona wygląda trochę jak oszustwo ze względu na tłumaczenie, a wysyłka się przedłużyła (ale support odpowiedział na drugi dzień na moją wiadomość i paczka została wysłana).
Mały update Equishopu. Kontakt na messenger - bezproblemowy (oczywiście w godzinach pracy sklepu, nie w niedzielę o 18 😉 ) Zamówienie wysłane w dniu złożenia. Bezproblemowy zwrot (za duża obroża).
Wiele tu ostatnio niepochlebnych opinii, ja jestem z obsługi cały czas zadowolona. I promki przy przeprowadzce rzeczywiście warte grzechu 😉
Mial ktos ostatnio kontakt z GNL ?
Od ponad 2 tyg probuje sie z nimi skontaktowac meilowo i zero odpowiedzi na ostatnie 4 emaile.
Czas oczekiwania na zamowienie byl 8-12 tyg, minelo juz 14tyg a zamowienia ni widu ni slychu 👀