Czy ktoś wie czy do Mattesa w wersji EWWA są wkłady w innym kształcie niż do klasycznej? Czy mogę dokupić zwykłe? Nigdzie nie widzę osobnych wkładów do EWWA.
Jest może ktoś chętny na zamianę głównego wkładu z podkładki korekcyjnej winderen 16 skokowej? Mam slim (10mm), potrzebuje wymienić na superslim (6mm).
Wiem, że trochę naiwne pytanie, ale co mi szkodzi.. 🙂
Jakie podkładki polecacie dla ochrony pleców do dopasowanego siodła. Mam Winderena, mattesa. Szukam czegoś innego. Może jakieś nowości na rynku godne polecenia?
keirashara, Winderen sztywny jak deska i ogólnie mam wrażenie, że dziwnie się układa. Może też to być kwestia tego, że swoje już przeżył, a chyba nie jestem z niego zadowolona na tyle żeby kupić nowego
Nat95Rozumiem, ja jeżdżę bez podkładek od lat, bo mam dopasowane siodła i leza fajnie. Wszelkie podkładki powodują że siodło mi się przemieszcza na boki. Natomiast stosuję chłonne i nie za cienkie czapraki (bawelniane).
adriena, Jest powód tego przemieszczania się na boki? Tj konie mają taką budowę grzbietu czy coś?
Nat95, ja miałam cienkie żele z Acavallo, ale czy one są takie dobre to nie wiem (niektórzy fizjo twierdzą, że takie żele niby powodują punktowy nacisk, ale czy to tak działa, nie wiem). Taki cienki żel z futrem to też była ciekawa opcja. Moim zdaniem dobra. Ten Top gel veredusa też był spoko, z tego co pamiętam. Miałam jeszcze taką podkładkę chyba z Kieffera, też żel, ale taki z "przewiewem" na kręgosłup.
No a ogólnie to wszyscy polecają Winderena na takie atrakcje. Sama nie polecę, bo nie mam, a że mój Mattes i Christ nadal żyją, to nie kupuję nic innego.
adriena, dopasowane siodło na cienkiej podkładce nie powinno się przemieszczać.
Nat95, Koń ma aż 4 nogi, a plecy niestety tylko jedne. Także dobrze myśli Twoja głowa.
Jeśli winderen nie pasuje to jest kilka fajnych podkładek cienkich na rynku.
Ja mam mam Kentucky grubszą i cieńszą i bardzo sobie chwalę. Nie twardnieje w zimie, a przypomina winderena.