adriena, nie zgodzę sie jesli chodzi o jedno i drugie. Majac 3 osoby na ziemi nie mamy np szans filmować konia na placu (20x60) bo taki roczniak czy dwulatek nie biegnie przy ścianie zadanym chodem tylko lata bez ładu i składu. Zostaje hala. I przy 15x30 hali w trzy osoby ciezko jest je utrzymać w jednym tempie, bez podgalopowywania, bez przyspieszania na długiej ścianie a zwalniania przy wyjściu. Będę musiała dokupić dragi i drugi zestaw pomalować jakoś mocno kontrastowo, zeby im pomóc zostac przy ścianie chociaz, wtedy obsługa moze sie skupić na trzymaniu rytmu i tempa.
Zdjecia - ja nie jestem domoroslym fotografem amatorem testujacym możliwości iphone. Nie umiem robic zdjec. 2-3 razy w roku ściągamy fotografa, jak jest potrzeba to częściej.
mindgame po twardym na kole? Nie zgodziłabym sie lonzowac konia na kostce dla kogoś kto może przyjedzie a może nie. Jedno zle postawione kopyto albo bryk i juz naciągnięty.
mindgame, tak, ale z dwulatkiem to nie jest tak o zrobic koleczko. Z reszta kazdy kon moze sie przy tym uszkodzic. Co innego jak jest zdecydowany klient, który juz bada. A co innego tak robic kółko każdemu zawracaczowi glowy ktory pisze na FB i ryzykować ze cos sie wydarzy, albo wrzucac w ogłoszenie film pod którym zaraz beda hejty ze ganiają konia po betonie.
Karolina ja nie pisze o roczniakach czy dwulatkach, tylko o trochę starszych. Surowe prawie 3 latki i potem już zajeżdżone. Nie jestem klientem na młodsze, także tutaj nie pomogę.