no właśnie - nie mogłam się opanować, jak zobaczyłam że Pani Marta wystawiła na allegro OM w moim rozmiarze za pół ceny 😜 a przecież miałam wiosną kupić Turf Kingi 🤔wirek:
teraz będę szukać powodów i dorabiać teorie że koniecznie potrzebne mi są jeszcze jedne nowe buty dla konia na zimę 😁
Witam.. ja w sprawie butów jestem zielona.. ale mam pytanie /które zresztą pewno już was męczy ;D/. Ja głównie jestem terenowcem, moja kobyła chodzi podkuta, nic z nogami nie ma. Myślałam nad butami ze względu na przyjemnośc podczas jazdy moją jak i konia i chciałam się zapytać jakie buty polecacie - takie najzwyklejsze, zeby tylko nie spadały no i żeby ceny nie były kosmiczne bo 1200 za buty na 4 nogi to raczej odpada... Tym bardziej że nie są u mnie koniecznością.. a jedynie zachcianką 😁 👀 . Ogladałam buty na stronach sklep.horses.pl bodajże i tam zauwazylam że są tak jakby 2 rodzaje butów. Te tańsze - czyli tylko tak jakby but na spód i te droższe już z tym dodatkiem zapinanym nad kopytem.. Czym się różnią? ; O
Ogladałam buty na stronach sklep.horses.pl bodajże i tam zauwazylam że są tak jakby 2 rodzaje butów. Te tańsze - czyli tylko tak jakby but na spód i te droższe już z tym dodatkiem zapinanym nad kopytem.. Czym się różnią? ; O
Hej, Moim zdaniem buty bez gaiterow nie maja sensu. Spadaja przy wiekszym ruchu np. galop...a potem wez i je znajdz gdzies w gaszczach 😎 Easycare Epic sa podajrze najpopularniejsze...sama je zreszta mam..
zalaczam film z nowym patentem - niby nic -ale wystarczy posmarowac kopyta jakims preparatem do kopyt (sliskim) i buty zakladam o 30 sek. krocej 🥂 ugh...za chwile dolacze jak to rozszyfruje...
madzixx, ja czekam - od stycznia. Podobno mają być w tym tygodniu. Krócej czekały Azbuka i Alice, bo do nich buty przyszły jakiś czas temu. Ale że nie pasowały na kopytka jednak to inna sprawa 🙂.