chiropraktyka

jeśli chodzi o wizytę  chiropraktykanta/tki w okolicach Wrocławia, jestem zainteresowana- jeśli cena będzie do przeżycia.
mój koń jest nietypowym przypadkiem 🤣 , może masaże i nastawianie by coś zmieniły  😉
siodło jest ok, problemy z grzbietem wystąpiły 2lata temu ale już wyleczone, mięśnie nabudowane ale widocznie coś go gdzieś blokuje.

mam prośbę jak by się grupa zebrała proszę o info na PW oraz kontakt do wybranego specjalisty :kwiatek:
zupełnie jestem w tej kwestii zielona więc poddaje się waszemu doświadczeniu  😉

ElaPe   Radosne Galopy Sp. z o.o.
16 marca 2011 08:12
"kazdy lekarzyk ma swoj cmentarzyk"

bardzo podoba mi sie to powiedzonko 🙂
Chyba jedną z pierwszych osób " z uprawnieniami" a co za tym idzie długim stażem to jest Maciek Przewoźny:
http://www.klinika.nazwa.pl/www/index.php?option=com_content&task=view&id=6&Itemid=7
Jutro najprawdopodobniej będzie u Skarego Olga Kulesza! 😅 😅 Nie mogę się doczekać 🙂 Mam nadzieję, że coś zaradzimy na 'stronniczość' Skarego.
Orientuje sie ktos ile kosztuje teraz wizyta p.Olgi Kuleszy. Nie licząc dojazdu.
darolga   L'amore è cieco
17 marca 2011 13:24
Frans - jakoś pod koniec przyszłego miesiąca będę ogarniać temat i próbować ściągnąć panią Olgę do Wrocka, bo na dzień dzisiejszy nie wyrobię finansowo. Na pewno będę zbierać chętnych tutaj, na razie, licząc z Tobą, jest nas już czwórka, więc good :-)
Ja tez bym sie dolaczyla do wroclawskiej ekipy tylko musze znac przyblizony koszt.
nie ukrywam, że dla mnie to też spora kwota, ale wszyscy zachwalają owe metody więc warto spróbować.
mam pytanko: jeśli będzie więcej osób koszty trochę zmaleją?

czy istnieje możliwość kontaktu z panią Olgą na maila, chciałam jej opisać "przypadłość" mego zwierza i czy ewentualny zabieg miałby jakiś wpływ na jego zachowanie?
darolga   L'amore è cieco
17 marca 2011 14:08
Dziewczyny, macie PW.

mail do p.Olgi to : olgakulesza@go2.pl