Transport koni-co i jak. Wszystko na temat :)

Palik to koszt ok. 6 zł/szt więc chyba najlepiej je poprostu kupić.
Też prawda, w sumie to nie majątek.
Siwa953   przyszłość zaczyna się dziś, nie jutro.. :)
28 kwietnia 2014 18:39
Jak założyć ochraniacz na ogon?
Chodzi mi konkretnie o to gdzie ten pasek zapiąć?
witam,
czy mogę prosić o namiary na sprawdzony serwis przyczep w okolicach Warszawy?
Z góry dzięki
Z racji tego, że z transportu jestem zielona to mam kilka pytań:
- czy transportując konia uwiązuje się go w przyczepie do czegoś?
- czy zamiast ochraniaczy (bo nie mam) mogę zawinąć nogi w owijki?
- jak wprowadzić konia, żeby się nie bał, bo nigdy nie podróżował, a nie mogę pożyczyć przyczepy wcześniej jak dzień przed wyjazdem, żeby przyzwyczaić? co po kolei robić (chodzi mi o to czy na początku jakieś okrążenia wokół przyczepy czy coś)?
:kwiatek:
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
17 czerwca 2014 21:56
Dramuta12
Oczywiście, że przywiązuje się konia w przyczepie, chyba że jest to źrebię podróżujące z matką.
Przy ścianach znajdują się takie metalowe oczka do przywiązania. Oznaczyłam je na zdjęciu czerwonymi strzałkami.

Jeśli nie masz ochraniaczy transportowych to owijki też mogą być, tu kilka propozycji zawinięcia nóg na transport:
klilk
klik2
klik3

Co do pierwszych podróży to temat rzeka, bo wszystko zależy od konia. U nas pierwszy załadunek zawsze staramy zrobić się na jedzenie, bo później dobrze im się to kojarzy. W ubiegłym miesiącu ładowałam aż 3 debiutantów. I w sumie tylko jeden załadunek trwał 30 min., a dwa pozostałe zdecydowanie krócej.
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
18 czerwca 2014 12:24
Kochani, tylko nie bijcie  🤬
Prawdopodobnie na początku lipca będziemy przewozić konia na działkę. Będziemy większość trasy jechać S8. Przyczepa będzie 1konna.
Moje pytanie: Czy na takiej trasie też trzeba wykupić viatol? Masa auta i przyczepy nie będzie większa niż 3,5 tony

Będę wdzięczna za odpowiedz  :kwiatek: