Forum konie »

Dopasowanie siodła

Diakon'ka ja już po lekturze całego tego wątku jestem i co nieco się tu dowiedziałam. Jak pojawię się w stajni to pomacam moje konisko i siodło, może nawet fotki porobię i potem przeprowadzę moją niefachową analizę 😉

Edit: Dzięki informacjom zawartym w tym wątku nie jestem już takim totalnym laikiem i już tak łatwo nie dam sobie wcisnąć kitu  😉

Pomocy! 🤔

Poluje na uzywanego Albiona wszechstronnego i jedyne co mi sie udaje znalezc to rozmiar 18'. Teraz jezdze w Wintecu Isabel Werth 17' i jest dobrze, ale slyszalam, ze generalnie Albiony maja lekko zawyzona numeracje...oczywiscie problematyczne i dosyc istotne jest to, ze konisko jest dosyc okragle - teraz chodzi w bialym leku wintecowym (34) i znalezienie Albiona w "wide" + 17 + NIE kosztujace 9,000zl graniczy z cudem🙁
Wiec pytanie...
Co robic?
Czy jest szansa, ze takie siodlo bedzie pasowac na mnie i paczka? :kwiatek:
zoyabea, to ze znajdziesz w ogole cos podobnie szerokiego to szansa niewielka
btw jestes pewna ze Albion wide bedzie tak "wide" jak biały łęk?
czemu IW nie pasuje ci?

Musi byc😉
Extra wide to najszersze jakie maja...troche buszowalam po internecie wiec wiem, ze powinno byc ok...a jak nie, to wiesz..na Albiona zawsze sie znajdzie kupiec😉
Co do IW jest super - ale jako, ze ja glownie terenuje tereny - potrzebuje czegos bardziej terenowego🙂

pozdrawiam
Chciałam się Was poradzić, czy na niżej zamieszczonych zdjęciach koń ma dobrze założone siodło - czy nie leży na łopatce? Wydaje mi się ciut za blisko jest, ale nie jestem pewna.
🚫

Fajny czaprak

🤬
nie mój, ale dziękuję 🙂 a może coś o tym siodle?
Klolcia-ja bym je śmiało przesunęła do tyłu.
Klolcia,

Czy to Prestige?
zdecydowanie do tyłu
łopatka jest zblokowana
pytam ponownie
niewiecie czy w waldhausenach da się poszerzyć łęk ?
Dziękuje bardzo za odpowiedzi, o to mi chodziło 🙂