jabooshko,
Dalszy ciąg sprawy z zablokowaną płatnością, jakby ktoś był ciekaw:
Bank odesłał mnie do sklepu.
Sklep odesłał mnie do Kustomu, czyli tych obsługujących płatność kartą.
Kustom z powrotem do sklepu 🤡
Panie w banku rozkładają ręce, one mają w dupie jakieś tam moje 3 stówy, nie mają nic wspólnego z blokadą i ogólnie im kawa stygnie. BNP Paribas pozdrawiam.
Porobiłam screena wszystkich wiadomości, spróbuję złożyć reklamacje do banku pisemnie on-line. Może w ten sposób coś się dowiem.
Lanzelet, a spróbuj się dowiedzieć ile trwa tzw. PREAUTORYZACJA u Ciebie w banku. Takie coś się stosuje często w hotelach przy check in, niestety nic się z tym nie da zrobić. U mnie z tego co pamietam za hotel blokada trwała 8 dni roboczych, ale to chyba jest różnie.
siwaaa, dzieje sie tyle co w zeszlym tygodniu, czyli nic. Probowalam pisac na wszelkie sposoby do wlascicielki, ale bezskutecznie. Wiadomosci na messengerze i whatsappie docieraja, ale pozostaja nieprzeczytane.
Mersi, wszystko mozna zrozumiec i bardzo jej współczuję, ale wypadałoby chociaż wrzucić jakąś informację czego moga oczekiwać klienci sklepu, ktorzy złożyli zamowienie. Z mojej perspektywy niestety wygląda to tak jakby sklep sie zwinal, a ja zostałam bez paszy i pieniędzy
Ode mnie też mega plus dla horse feed- ich kurier podjechał pod sam dom, giga torba próbek, gadżetów, dostawa w niecałe 24h od zamówienia. Do tego produkty w najlepszej cenie rynkowej.
- dla sklepu eggerssmana zamówienie z 29.07 dalej niedostarczone. Pani mnie poinformowała że mają 7 dni na dostawę ale kontener jest na cle i w sumie nie wie kiedy dostaną towar.
No i wciąż nie mam kasku zamówionego w Pasi Koniku w dniu 01.12.2024.
Update dot kontaktu z konifani, po wielu tygodniach udalo sie! Gdyby ktos mial podobny przypadek to zadzialalo przez Ig.
Biorac pod uwage okolicznosci to na pewno tez warto podejsc elastycznie do sprawy. Nie zazdroszcze dziewczynie i trzymam kciuki zeby sie pozbierala