Forum towarzyskie »

Co mnie śmieszy i bawi na re-volcie czyli koń by się uśmiał :) :) :)

Na filmiku-tak.
Ale w rzeczywistości kiedyś widziałam dziewczynę, która na zwykłym halterku tak jechała...No, może nie jakaś taka klasa jak na klasycznym, ale i tak strzsnie mi się to podobało 🙂
wg mnie ten koń dostaje wędzidłem po pysku w momencie gdy jeździec napnie wodze. szarpanina i tyle.
Nomi a ja widziałam na yt filmik który pokazywał co powoduje takie ustawienie głowy konia przy luźnych wodach... otóż było to szarpanie pionowo w górę dopóki koń się tak nie ustawił. nie wiem czy Ci to znajdę.
to że RAZ coś zobaczyłaś nie oznacza od razu, że tak ma być i tak jest najlepiej  🙄
nie znam się na naturalu i weście, ale to mi wygląda bardzo mało naturalnie.
Po przeczytaniu postów halo i duuni z poprzedniej przypomniała mi się taka śmiesznostka:

Zobacz kochanie, wrotki trenuje Ktosię i jak daleko zaszła.
Może i my mamy szansę dorosnąć im do pięt, jako re-voltowa para... Chociaż tylko w rekreacji...

To znaczy gdzie zaszła?

w ciążę zaszła
sorki 😉
nie mogę się powstrzymać  😁  😁 , szkoda że wątek już zamknięty  🙁
wątek pt. Sklep jeździecki
użytkowniczka sela2678:
"Zamówiłam w sklepie dla jeźdźca uśmiech zestaw : kamizelka, buty, toczek, spodnie. ale jest duży problem.
O tuż spodnie już dostałam ale o kamizelce pani zapomniała, buty jeszcze nie zrobione, toczek za mały!
i co myślicie? a to na prawdę dobry (w sensie "dobry" materiałowo czy coś) sklep.

I nie życzę sobie rzeczy typu np. nowa i już głupie wątki zakłada, jesteś dzieckiem czy coś w tym stylu.
możecie spamować ten wątek, ale napisze w nim, że użytkownicy RE-VOLTA (nie wszyscy ale większość) sądorośli i "rządząsię" bo mają większe doświadczenie kasują wątki itp. bardzo mnie to denerwuje!"  "

odpowiedź jednej z voltowiczek: