Będę mieszkać na nowej stancji od 1 marca. W związku z tym właściciele dotychczasowej szukają nowych najemców. Ale czy to jest w porządku, że nagle bez zapowiedzi wchodzą mi do pokoju ludzie, bo oni chcą oglądnąć pokój? Nie jestem wzorem czystości, ogarnęłabym chociaż, ubrała się normalnie, a nie w piżamę, no cokolwiek. Ja rozumiem, że nie ja tu jestem właścicielem, ale jednak mieszkam w tym pokoju, to chyba jakiejś prywatności i przyzwoitości mogę oczekiwać? 🤔
ikarina, oj wiem co masz na myśli!! Ja się zdrowo pokłóciłam z teściową (tzn. ona uznała to za kłótnie, a ja po prostu postawiłam ostrzej pewne granice) - tydzień się nie odzywała, a dzisiaj wysłała mi mega przymilnego maila 🙂 Walcz o swoje!
Mnie irytuje to piwne wyzwanie, bo jak facella napisała, osoby, które uważałam za trochę bardziej poważne właśnie dały się w to wciągnąć. Nie wiem no, nie jestem studentką, a wypicie piwa na raz nie jest osiągnięciem dla większości - o, niech zjedzą łyżkę wasabi. Poza tym chodzi o sam fakt chwalenia się tym na fejsie "jestem taki mięski" 🤣 no, ale mniejsza o to, wyżaliłam się 🙂
flygirl, masakra, nie wiem co zrobiłabym na Twoim miejscu, mówiłaś o tym właścicielowi?
anyann, też miewam takie dni (w ogóle jestem okropną ignorantką), ale staram się wtedy czytać tysiąc razy co piszę. Natomiast ostrzeżenia nie są bez powodu, wstawiaj zdjęcia do galerii to same się zmniejszą, a do załącznika najlepszy rozmiar to najdłuższa krawędź 800 i kłopotu nie będzie 🙂
Dzionka, chodzi o to, że oni nie są źli - na odwrót, mili do bólu 😉 Wkurza mnie po prostu brak podstawowych zasad higieny oraz brak wyczucia czyjejś sytuacji :/
[quote author=Facella link=topic=20214.msg2015805#msg2015805 date=1392729790] Na regulamin? No to czekam, aż będziesz uciszona 😎
NIGDZIE NIE NAPISAŁAM, ZE NA REGULAMIN, OGÓLNIE MAM DZIŚ WYWALONE,