Wkurzają mnie ludzie, którzy udają kogoś kim nie są. To się pewnie jakoś nazywa, pomóżcie mi znaleźć lepsze określenia. Jestem pewna, że znacie takie osoby.
Są ludzie, którzy są przekonani, że muszą być wszechwiedzący, żeby być lubiani, szanowani, podziwiani przez innych. Mają tak silną potrzebę uchodzenia za kogoś bardzo ważnego, dużo wiedzącego, znającego się na wszystkim (lub jakiejś dziedzinie, tu konkretnie mam na myśli konie) że aby to osiągnąć potrafią kłamać i wymyślać niestworzone rzeczy o sobie, swoim doświadczeniu... Z ust takiej osoby nigdy nie usłyszy się "nie wiem", "nie znam się na tym", "nie mam informacji na ten temat"... Zawsze wszystko i wszystkich krytykują. Mają bardzo silną potrzebę nauczania i pouczania innych. Zupełnie nie zdają sobie sprawy z tego, że żeby być lubianym wystarczy być sobą. Są zupełnie bezkrytyczni co do swojego wyglądu (np. potrafią wytknąć komuś, że jest gruby mimo, że sami mają sporą nadwagę i w najmniejszym stopniu nie dbają o swój wygląd). Wszystkim naokoło radzą jak mają jeździć i co robić ze swoimi końmi, mimo że osobiście w ogóle nie jeżdżą i gówno wiedzą o koniach. Znacie takich ludzi? Jak kogoś takiego określić w kilku słowach?
Julie-pewnie,że znamy! 😤 A co gorsza szerzy się to na potęgę! Ale jak ich nazwać?Nie wiem? Myślę,że są to ludzie mający problem ze sobą!Są zakompleksieni i dlatego próbują to nadrobić swoją "wszytkowiedzą"!!! Wpier****ją się w każdą dziedzinę Twojego życia,bo nie mają swojego...tak uważam! Takich ludzi należy omijać jak największym łukiem,ale nie zawsze jest to wykonalne! 🤔
Też usłyszałam ostatnio od takiego Ktosia (Ktosiu forumowy-of kors wiadomo,że nie Ty 😉 ) kilka miłych słów na swój temat. A,że akurat byłam w dennym nastroju-bardzo skutecznie ściągnał mnie na chwilę w dół.Nienawidzę takich ludzi!NIENAWIDZĘ!!! 😤