Forum konie »

własna przydomowa stajnia

Gaga, ja nie do końca rozumiem sytuację. Podpisywałaś jakieś zrzeczenie się spadku? Ex siostra Cię spłaciła? Nie znam się na prawie, ale dziwnie to wygląda. Umowa o zrzeczenie się spadku może być podpisana tylko za życia spadkodawcy, a nieprzyjęcie spadku można dokonać wyłącznie u notariusza.

Nie. Zgodziłam się na wyłączenie z testamentu dawno temu, pod pewnymi warunkami. Warunki nie zostały zapisane. Świadek (mama - spadkobieraca) nie żyje. Tyle.
Drugi błąd - zrzekłam się praw do zachowku wierząc naiwnie, że umowa z okresu pisania testamentu obowiązuje.

Fazo - nie stać mnie na dzierżawę gospodarstwa. Nie zarabiam kokosów, jestem tzw. singlem... nie ma opcji niestety.
a zamiana mieszkania na mniejsze + dopłata (lub wlasnie gospodarstwo) albo wogóle zamiana mieszkania na gospodarstwo.
Wiem ,że teraz lipa na rynku nieruchomosci ale sa firmy typu Drągowscy którzy (fakt ze stratą) kupują mieszkania.
Faza Moją łąkę zalało ale nie bezpośrednio- tzn. moja nie jest przy samej rzece, ale rowami dużo wody poszło i u mnie jest, a nie było :/

Ogólnie ta łąką (ja ją tylko dzierżawię) jest dość wilgotna- cały rok w kaloszach na nią wchodzę bo inaczej się nie da. Ale teraz to nawet wodery by mi nie pomogły :/
No nic, czekam aż wyschnie. No i szukam kontaktu do 2 innych sąsiadów, którzy mają malutkie łączki, ale teraz na nich trawa zieloniutka, czy mi pozwolą do czasu wyschnięcia moje kopyta wypuścić. Zobaczymy.
Na moim terenie trawy już nie ma. Wygryziona do zera. A dziewczyny siana nie chcą ruszać...

Kupienie gospodarstwa to nie takie chop siup :/ My jesteśmy we 2 i od 2 lat czegoś szukamy, ale te ceny z kosmosu:/
Chyba zostaje jedynie apel do sumienia ex siostry, ale to pewnie już było i egzaminu nie zdało.

Jak to czytam to cieszę się, że jestem jedynaczką. Martwię się jedynie co będzie z domem rodziców ( połowa mamy, połowa babci), czy siostra mamy się w pewnym momencie nie obudzi, że ona też chce.