Forum konie »

kącik skoków

Widze ze temat wypadku jest teraz poruszany nalogowo. Ale nie dziwne🙁  Konia zal 🙁

A nawiazujac do tematu ogolnego Galkowa to moze ktos byl z koniem, konmi i startowal?
Mamy szeroko rozbudowana galerie z calych trzech dni ( poza mlodymi konmi z piatku). Moze ktos bedzie zainteresowany?

[[a]]http://fotokonie.smugmug.com/Sports/GA%C5%81KOWO-SHARP-CUP-EQUESTRIAN[[a]]

Rudzia, a czterolatki fociłaś?
ewuś,
Po pierwsze nie mam profesjonalnego aparatu a po drugie nawet jakby mi ktoś takowy dał to nie znam się kompletnie na robieniu zdjęć ;( Popytam czy ktoś ze znajomych "fotografów" będzie. A co jedziesz?
majeczka a żebym ja wiedziała co ja jadę 😉 a tak serio to będę jutro wiedziała 🙂 w razie czego mogę zaufanej osobie udostępnić mój sprzęt.
Dramka, a tobie o co znowu chodzi? Skoro jednak pytasz - po tym, co widziałam na żywo, to z pewnością nie przerasta. Natomiast, jak u każdego! sporo zależy od tego, w jakiej aktualnie formie jest jeździec i koń.
A to się potrafi zmieniać także na niekorzyść. Widywałam sytuacje, w których amazonka (akurat to dziewczyn dotyczyło, chociaż facetom też pewnie się zdarza część powodów, lub inne  😉 powody) była jak z krzyża zdjęta (i nie o ciebie tu chodzi) - ale nie - ona nie pojedzie niżej, bo już jeździła wyżej - i co ludzie powiedzą  🙄
Mi o nic 😉
[quote author=Karla🙂 link=topic=18.msg1070326#msg1070326 date=1310578778]
kogo spotkam w Warce za 2 tyg?jestem od czwartku
[/quote]

Ja się wybieram do Warki ze swoim Siwusem 😉
Ja mam takie pytanie , kiedy można zacząć skoki z młodym koniem ? (ma 5 lat)
aktualnie miał 4 raz jeźdźca na sobie i nie było żadnych problemów.
za niedługo załatwimy drągi i będziemy ćwiczyć na razie bez jeźdźca 😉
chciałabym się tylko zorientować kiedy można zacząć z jeźdźcem ?
na razie nie zaczynam bo skupiamy się na jeździe .
No to sprawa indywidualna,zależnie jakie postępy będzie robił koń.U mnie wychodzi średnio 5-6 miesięcy od zajażdzki do skoków. Najlepiej zacząć od korytarza.