Forum konie »

Konie achał-tekińskie

Też nie wierzę, aby z mojego składania wyjaśnień cokolwiek wynikło poza przeciągnięciem sprawy. No cóż: nie jestem firmą tylko rolnikiem indywidualnym. Nie mam żadnych regularnych dochodów pieniężnych, które mógłby zająć komornik, a cały mój majątek to ziemia rolna bez zabudowań. konie i stary samochód. Jak oni ze mnie te 1500 zeta plus odsetki zamierzają ściągnąć? Bo sam im na pewno nie zapłacę. Pomijając wszystko inne - po prostu nie mam z czego!

Olać to! Pogoda piękna, jutro wstajemy przed świtem, podczepiamy przyczepę i zawozimy dziewczynki do ogiera. W Czechach wszystko już przygotowane. Trochę to za późno, chciałem jechać dwa miesiące temu, ale się nie dało. Teraz za to mam już reisefeber, no i powinienem się chyba spróbować wyspać na zapas, bo i tak nocą będziemy na miejscu... Dobranoc zatem!
jkobus, trzymam kciuki za bezpieczną podróż i owocny pobyt panieniek w Czechach 😉.
Pomyślych wiatrów i płodnych dni 🙂
Pomyślych wiatrów i płodnych dni 🙂

potwierdzam

Omelia (Maksut - Opera po Rokot)
Ależ piękny! Jak ja lubię takie ciekawe umaszczenie. I jeszcze to niebieskie oko, super.
Ona jest taka demoniczna, też mi się bardzo podoba 😀

Nasz achał-tekiński dziadziuś Pelhan - za miesiąc skończy 23 lata 🙂