Forum konie »

Interpretacja zdjęć- koń+jeździec :)

ile czasu jezdzisz ? to Twoje poczatki tak ?
Lamila, ja to jestem laik, aczkolwiek na moje oko to:
Pierwsze co się rzuca w oczy to luźne wodze, rozkładasz strasznie ręce na boki i do tego masz wyprostowane łokcie 🙂 Na tym drugim zdjęciu przekręcasz się ciałem do środka zamiast siedzieć prosto no i tak jak ja, patrzysz się pod konia. Co do 3 zdjęcia to ciągniesz za wewnętrzną wodzę i szeroko te ręce znów 😉 A na zdjęciu z galopu widać tylko, że się kulisz. To jest jedynie moje zdanie, mogę się mylić, bo sama robię dużo błędów 🙂
ile czasu jezdzisz ? to Twoje poczatki tak ?

3 lata, lecz w tej stajni (wreszcie normalna stajnia gdzie się czegoś ucze) ok. 3-4 msc
Mam jeszcze pytanie co do skoków. Jak powinien jeździec wyglądać (noo, oprócz tego, że dobrze  😁 ) podczas lądowania? Zawsze miałam z tym problem, bo jedni mówią, że dopiero jak koń dotknie czterema kopytami ziemi powinno się siąść w siodło, a obrazki z to mówią, że pochylić się do tyłu i siedzieć. Jak to w końcu jest?
Lamila, ja to jestem laik, aczkolwiek na moje oko to:
Pierwsze co się rzuca w oczy to luźne wodze, rozkładasz strasznie ręce na boki i do tego masz wyprostowane łokcie 🙂 Na tym drugim zdjęciu przekręcasz się ciałem do środka zamiast siedzieć prosto no i tak jak ja, patrzysz się pod konia. Co do 3 zdjęcia to ciągniesz za wewnętrzną wodzę i szeroko te ręce znów 😉 A na zdjęciu z galopu widać tylko, że się kulisz. To jest jedynie moje zdanie, mogę się mylić, bo sama robię dużo błędów 🙂

Na początku zawsze jeździmy nieco na luźniejszych wodzach by pozwolić koniowi się rozgrzać 🙂
A z rękami mam straszny problem. Latają troszke jak chcą, macie może jakieś rady jak poprawić te łapki?