poznajmy się

a ja niekoniecznie  😁

Pauli   Święty bałagan, błogosławiony zamęt...
19 grudnia 2008 17:38
Bardzo fajny ten wątek!  😀

Może i ja napiszę kilka słów o sobie...
Mam na imię Paulina (pewnie nikt się tego nie spodziewał  😁 ), ale wolę, kiedy ludzie wołają na mnie Pauli, a nie cierpię "Paula"  😤 .
Mam 20 lat (jeszcze) - czuję się staro  🙄
Pochodzę z małego miasteczka leżącego przy trasie Elbląg - Gdańsk, ale obecnie większość czasu spędzam w Olsztynie (uwielbiam to miasto  😍 ) i rozważam możliwość zamieszkania tam na stałe. Jestem studentką drugiego roku dziennej administracji na UWM, oczywiście w Olsztynie 😉

Jeśli chodzi o mój charakter potrafię popadać w skrajności, raz jestem niepoprawną marzycielką-optymistką, innym razem dopada mnie pesymizm i wszystko widzę wyłącznie w ciemnych barwach. Staram się dojść do ładu z samą sobą i przeważnie stawiam na realizm. Bywam naiwna i pochopnie darzę zaufaniem nieodpowiednich ludzi, czego już wiele razy żałowałam.
Zwykłam uczyć się na własnych błędach, ale czasem muszę je popełnić więcej niż raz (dla lepszego utrwalenia  🤔wirek: ).

Jestem zwierzęciem stadnym i bardzo  dobrze czuję się w grupie (chociaż bywam nieśmiała), ludzie mówią, że lubią moje poczucie humoru, a mój śmiech jest zaraźliwy.
Nie lubię nadużywać słowa "przyjaciel" i pustych deklaracji, że "zawsze" albo "nigdy".

Długo się zastanawiałam skąd się u mnie wzięła miłość do koni, ale do dziś nie znalazłam odpowiedzi na to pytanie.
O nauce jazdy konnej marzyłam chyba od zawsze, moje marzenie spełniło się 10 lat temu w  wakacje. Mieszkam na kompletnym zadupiu, w okolicy nie ma żadnych stajni ani ośrodków, gdzie można by było nauczyć się porządnie jeździć. Dlatego zaczynałam i dosyć długo jeździłam u pewnego rolnika, który pojęcie o koniach miał raczej marne. Potem bywało różnie, trafiałam do różnych ośrodków, ale zawsze byłam rekreantem-wozidupą  🙄 .