paszport konia- co i jak?

Perlica, wcześniej się można spytac czy wpiszą klacz, ja tak zawsze robiłam, wysyłałam zdjęcia paszportu i film kobyły.
karolina_, wydaje mi się to bardzo logiczne i takie normalne.
Chyba że ktoś kryje za flaszkę przez płot, to wtedy bez różnicy, bo pewnie i tak paszportu nie miała klacz, ale kupującym to bez różnicy, bo nie widzą w tym problemu😜
Jestem totalnie zielona w temacie także proszę o pomoc 26 kwietnia urodziła nam się klaczka teraz występujemy o paszport kwpn czy możecie mi pomóc jak wyglądają formalności, druki do opisu mam już przesłane jak to wygląda cenowo ?
W&P, nie jestem członkiem KWPN, więc nie napiszę nic z własnego doświadczenia.
na ich stronie https://www.kwpn.org/about-kwpn/services/foal-registration
jest napisane: "148,72 eur netto, 179,95 eur brutto"
Screenshot 2024-05-07 at 15-01-37 Foal registration.png Screenshot 2024-05-07 at 15-01-37 Foal registration.png
Mam kobyłę DSP z matki DSP ojciec holsztyn. Mam źrebaka od niej po Conthargosie chce opisać w DSP ale mogę mieć problem z dojazdem ekipy opisującej ( stoimy na śląsku) ekipa będzie w dolnośląskim.
Mądre głowy co mam robić czy zmieniać kobyle związek czy pakować dzieciaka w przyczepę?
Kuniaa, a jakie ma znaczenie gdzie opisany? Przecież nie ma to żadnego znaczenia, to tylko papier.
dla wielu kolor paszportu ma ogromne znaczenie 🙂 zapewne lepiej sie przed znajomymi pochwalić że ma sie holsztyna niz SP 🙂 w tamtym roku była klientka oglądać u mnie zrebaka, bardzo jej sie podobał ale nie kupiła dlatego ze paszport PZHK a inny żrebak, po tym samym ojcu, miał paszport Z
blucha, to chyba dobrze ,źe nie kupiła, bo mało to mądra osóbka🙈
Rozumiem,źe to w jakim związku ogier uznany ma ogromne znaczenie, ale opis źrębięcia…klękajcie narody
Perlica, są kraje gdzie zielone paszporty mocno kojarzą się z konina bo niestety szata graficzna jest ta sama co dla PKZ. Może kupująca się z tym spotkała przy sprzedaży. Ja się spotkałam