Kącik WKKW

a nie uwazasz ze to dziwne?
Czara   Marzenia się spełniają.Przez kilka miesięcy w roku
23 stycznia 2011 19:11
Chociaż o tyle dobrze, że będzie mniej tych "pseudo-szportowców"  😀 A na ostatnich zawodach rozwaliła mnie punktacja jakiejś dziewczyny z L na ujeżdżeniu, co na koniu, którego wcale nie próbowała ganaszować, co tuptał sobie w zadartym łbem, otrzymała zadziwiająco wysokie oceny, niecałe 70% ( ile to jest pkt karnych to nie wiem xD) i była wyżej oceniona niż niejeden przeciętny jeździec ze zganaszowanym koniem ( nie powiem, żeby był jakiś świetnie zebrany, ale łeb w dole miał, co chyba powinno być ocenione choć troszkę wyżej niż oglądanie nozdrzy od dołu xD ). Chociaż może nie znam się 😎

. Chociaż może nie znam się 😎
masz rację, absolutnie sie nie znasz- na czworoboku WKKW oceniana jest jakość chodów i precyzja przejazdu...a zganaszowanie może być tylko ku temu pomocne, ale nie jest celem samym w sobie
a nie uwazasz ze to dziwne?
uważam ze jest to bardzo OK- RK są tak wyśrubowane, ze stopniowanie licencji jest zupełnie zbędne.
aczkolwiek tez z przykrością odebrałem swój plastik z PZJ z gołym "C" 😉
Czara   Marzenia się spełniają.Przez kilka miesięcy w roku
23 stycznia 2011 19:27
Wrotki, no to teraz już wiem 😀 i właśnie po to jest forum, żeby można się czegoś nowego nauczyć  😀
Czara i tak jeszcze odnośnie tego zganaszowania to w niższych klasach lepiej przejechać na koniu z głową wyżej ale rozluźnionym, posłusznym, po rysunku niż cały czworobok walczyć z nim żeby opuścił nos, spinając się przy tym i tworząc o wiele gorsze wrażenie.
Czara   Marzenia się spełniają.Przez kilka miesięcy w roku
23 stycznia 2011 19:45
Niby tak, chociaż akuratnie nikt z tamtych nie szarpał się z koniskiem, nikt o których mi chodzi, że wg mnie ( i niektórych widzów) pojechali lepiej od tej dziewczyny