ja mam zwykłą kamerkę do cofania i zdaje egzamin. Zamknęłam się w 300zł.
Gillian z chińczykami tak bywa 😉 trafisz jesteś zadowolony, nie trafisz w brodę sobie plujesz. zakładaliśmy takiego taniocha do lawety, co miesiąc wymiana na nowy, po 4 wymianach kupiłem sharpa za 800zł i zapomniałem o problemie.
konik123 serdeczne dzięki :kwiatek:
Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, przód jest wykonany w włokna szklanego, widze ze popękało troche, zakitowac i bedzie ok?
pierdoła coś tego typu będzie bardzo ok 😉
http://www.sea-line.eu/pl/kategorie-produktow/zestawy-naprawcze oczywiście nie koniecznie tej firmy, link poglądowy 😉
Serdeczne dzięki :-) konik123 po raz drugi 💘 :kwiatek:
Przerabiał ktoś może samochód dostawczy na koniowóz?
W jakiej firmie, jak wypadło cenowo? :kwiatek: Będę bardzo wdzięczna za wszystkie informacje!
Posiada ktoś na forum może nowszą przyczepę marki IFOR WILLIAMS B 506? rok 2012 🙂 ?
Jak się sprawuje? Wiem że ma dużo miejsca i extra sprawą jest rampa z przodu.
:kwiatek:
Bacik90, oj warto warto 😉 zdecydowanie! oglądałam kilka egzemplarzy, ale wszystkie za cenę min 24-25 tys. w końcu kupiłam Blomerta za 15, jestem zadowolona ale z Ifor Williamsa byłabym pewnie bardziej. 😍
Olson a oglądałaś nowe czy używane? 🙂 ja nawet nie bardzo się orientuje ile ten konkretnie model, który mam na oku kosztuje 🙂 Jedno ogłoszenie w Niemczech znalazłam z kwotę 6450 Euro.
Chyba mało popularna firma u nas, prawda?
Dziękuje bardzo za odpowiedź :kwiatek:
Mniej popularna niż inne ale staramy się to zmienić 🙂😉)))
Orientujecie się ile może kosztować wymiana podłogi w przyczepie dwukonnej (tak pi razy oko) no i gdzie należy się udać w tym celu?
A ja mam takowe pytanko - mam taką przyczepę (w zasadzie to chyba nawet ta przyczepa bo część naklejek się zgadza) -
http://heavycherry.com/machineinfo/blomert/-sapphire_2-2008-trailer-cattle_truck.htmlDoł jest z drewna, góra z jakiegoś plastiku. Czy ktoś orientuje się jaką farbą pomalować to drewno? I czy jest opcja żeby z plastiku pozdejmować te naklejki?
Olson, na drewno raczej ftalowa/alkidowa, można sprężarką. Naklejki podobno lekko podgrzewając suszarką/nagrzewnicą (albo wykorzystać solidne upały). O ile to są naklejki, a nie część malowana z szablonu.
Mam pytanie z innej beczki, o rynek zbytu przyczep w Polsce. Jest zapotrzebowanie na ściągane z zagranicy i odnawiane przyczepki w przystępnych cenach? Czy jest już ich wystarczająco w kraju?
bez papieru jakiegoś tej przyczepy u nas nie zarejestrujesz. Trzeba zrobić pierwszy przegląd w kraju. Nr na ramie musi się zgadzać z tym co w papierach. no i musi mieć tabliczkę znamionową (taką z masami, inaczej mogą cudować). Kosz całkowity to ok 300 zł rej.
Muchozol- ponoć da się, ale to koszt rzędu 1400 zł ( o ile nic nie pomieszałam).
Muchozol, jak będzie świadectwo homologacji to da się. Jak nie będzie to raczej wyższa szkoła jazdy.
Może ktoś się orientuje gdzie dostane okno plastikowe do przyczepy boeckmann? Koleżanka nie domknęła a było pęknięte i w trasie gdzieś go wywiało 🙄
Z góry dziękuję za pomoc :kwiatek:
Bacik90, skontaktuj się z przedstawicielem Bockmann na Polskę:
http://www.boeckmann.pl/kontaktOd producenta ściągają wszystko, ja kupowałam u nich przedzielnik i różne inne ekstrasy do przyczepki.
Dzięki :kwiatek: będę dziś dzwonić 🙂
A czy jakaś dobra dusza, moze mi napisać, ile waży mniej wecej ich przyczepa? i czy jest z tworzywa czy starego typu drewniana.
Orientuje się ktos z jakiej strony mozna kupic czesci do prztczep?
Jakis rok temu znalazlam taka strone a teraz nie moge :/ byly np obicia na sciany zeby kon sie nie odbijal od scian, kraty muedzy konie itp ..
Stronka miała w linku bodajże przyczepy do koni. Tam były części, myśmy do swojej też coś niecoś od nich kupowali 😉
bagnety na lemiesze (albo na odwrót)
czyli jak można schładzarkę wykorzystać do rekonstrukcji kawaleryjskich
Lato niedługo się skończy. Ale lepiej późno niż wcale. Zdążyłem zainstalować w naszej przyczepie do przewozu koni wyposażenie dodatkowe.
Kilka lat myślałem o małej lodówce. Lecz na wyjazdach jest problem z podłączeniem prądu. Potrzebne jest urządzenie które przez kilka dni będzie chłodziło napoje orzeźwiające bez zasilania. Myślałem, myślałem i wymyśliłem. Wykorzystałem w tym celu schładzarkę do piwa. Taką, jaka jest w każdym barze pod bufetem i na co dzień pijecie z niej piwo. Wykonanie i wykończenie zajęło mi dużo czasu. Ale myślę, że efekt jest zadowalający. Sprawdziłem w ten łykend w Komarowie. W piątek zamontowałem, załadowałem napojami i włączyłem do prądu. Przez 3,5 godziny pracowała do zrobienia "banku lodowego" i osiągnięcia temperatury -2,5 stopnia. Zużyła około 1,3 kWh, co kosztowało złotówkę. Wyłączyłem, wylałem wodę i pozostał lód grubości 5 cm dookoła ścianek i schłodzone do temp 0 stopni napoje. W niedzielę o godzinie 11 temperatura wynosiła jeszcze 8 stopni. O godzinie 16 było już 14 stopni. Przy trzydziestostopniowych upałach, przez 2 dni mieliśmy chłodne napoje. Nie jest źle. Przy mniejszych upałach będzie lepiej. Myślę, że się sprawdzi. Zaletą jest też i to, że jest w skrzyni wojskowej i pasuje do przyczepy. Poza tym koszt eksploatacji jest niższy niż każdej innej lodówki. Czas utrzymania temperatury, myślę, że będzie zadowalający. Poza tym można w każdej chwili podłączyć przedłużacz i zrobić bank lodowy. Założenie było też takie, żeby przez cały rok chłodziła nam napoje w siodlarni. Jest przymocowana do przyczepy od spodu trzema śrubami które można bardzo łatwo odkręcić i schładzarkę przenieść. Wadą jest waga ponad 35 kg. I niewygodna obsługa, trzeba wodę nalać i wylać po zrobieniu "banku".
edit: można też zamontować obieg piwny z kranem i lać zimne piwo z kija
Czy ktoś się orientuję jak wygląda rejestracja przyczepy sprowadzonej z Anglii? Podobno w Wielkiej Brytanii przyczep do przewozu koni się w ogóle nie rejestruje (taką dostałam informację).
Nowe przyczepy z Anglii ( mam na myśli Ifor Williams) rejestruje się na podstawie faktury sprzedaży, certyfikatu COC o oświadczenia o parametrach Dystrybutora, wtedy nie trzeba tłumaczyć certyfikatu.
Nie wiem jak jest z przyczepami używanymi, moze być potrzebny przegląd przedrejestracyjny.
Pozdrawiam