sklepy internetowe

Ja już nigdy przenigdy nie zamówię z okser.pl,w zeszłym roku czekałam 3 miesiące na zamówione podkładki kalosze,owijki,ostatecznie jednak otrzymałam zamienniki.Aktualnie czekam 3 miesiąc na derkę alaska,która wg.info na stronie była przeceniona i dostępna od ręki,podobnie jak i munsztuk z kauganu,który chciałam zakupić.Pani z którą rozmawiałam już x razy,ciągle mi mówi iż lada dzień będzie,w dodatku wyraziła irytację z powodu moich telefonów co 3 dni.Również chciała,w wypadku przyjścia derki wcześniej,zrobić paczkę pobraniową na derkę,i munsztuk razem,a munsztuk dosłać później.Mimo 5% zniżki jednak więcej nie skorzystam ze sklepu,a jeszcze w 2008 r. nie dość że szybko realizowali zamówienia,to jeszcze gratisy dodawali...
Livia   ...z innego świata
03 stycznia 2013 10:44
ekuss, DressageLife, całkowicie was rozumiem. Moje czekanie trwało dwa miesiące (i w zasadzie ciągle trwa, bo paczka z zamienionym towarem jeszcze nie przyszła). Swoją drogą, kuriera niby wysłali 31 grudnia, to już chyba do dziś powinien dotrzeć?...
Ode mnie OGROMNY minus dla Oksera. A było tak spokojnie...
Do mnie wczoraj doszedł kantar, zamówiony w okserze w okolicach czerwca  😵 Zapomniałam o nim i nieźle się zdziwiłam jak kurier zawitał do mnie z kopertą. Czekałam jeszcze na dwie spore paczki, więc nijak mi to nie pasowało.

+ dla Mustanga (sprzetjezdziecki.com). Kupiłam cottona, którego ktoś zwinął chwilę przede mną. Od razu dostałam telefon, że nie ma i maja na stanie w tym samym kolorze, ale nie kolekcyjnego. Mimo, że droższy zapłaciłam jak za tańszego. Derki ESa też nie było w kolorze, w którym chciałam, więc wybrałam inny kolor i paczka dwa dni później była u mnie  😉
A ja już nigdy nie chę mieć do czynienia z ihaha.pl...
Bardzo, bardzo chciałam zamówić tarnik. I jak już przeszłam przez ich debilny sklep online to przy wyborze płatności (a na stronie widnieje "płatności.pl"😉 to sie okazuje (ba!!! bardzo długo mi zajęło to doczytać bo strona się przeładowuje i się pojawia info w polu wyboru płatności), ze tylko karta kredytowa.
Płacę to debilną kartą... wszystko niby ok, przeładowuje mi się kolejna strona, szczęśliwa zamykam stronę i czekam na towar. I tydzień nie ma, dwa tygodnie nie ma. Włażę na konto mojej karty a tam kasa nie ściągnięta. ale maila od nich nie dostałam, że coś nie tak.

Super- sklep online, który nie działa ale sam się użytkowniku domyśl...
ekuss   Töltem przez życie
03 stycznia 2013 16:23
Jednak mi zamienią na inną derkę... ciekawe ile sobie poczekam  😂
Do zimy w przyszłym roku dojdzie pewnie.  😁
ekuss   Töltem przez życie
03 stycznia 2013 17:54
Żeby chociaż 😀
Ja za to mam pomysł aby złośliwie czekać na derkę,i jak przyjdzie-nie przyjąć pobrania,i żeby odesłali paczkę,przed sylwestrem pisałam maila w sprawie i cisza.
Ja za to mam pomysł aby złośliwie czekać na derkę,i jak przyjdzie-nie przyjąć pobrania,i żeby odesłali paczkę,przed sylwestrem pisałam maila w sprawie i cisza.


Kiedyś w jednej z firm zamówiłam derkę zimową.
Drogą derkę (ok 1800 zł). Okres oczekiwania wynosił 14 dni.
Zamówiłam ją dla swojej kobyły we wrześniu, żeby mnie nie zaskoczyła zima (zima a nie kobyła).
Co jakieś 2 tygodnie  pisałam tzw przypominajkę.
Tak nam minął październik, listopad, grudzień, styczeń.....przestałam przypominajkować.
Minął luty, marzec i  kwiecień.
Na trawce pojawiły się pierwsze przytulaszczki i przebicnotki. Dzień się wydłużał, nocki były już niemroźne.
Mniej więcej w połowie maja otrzymałam radosnego maila, że oto JEST, PRZYSZŁA i że już wysłana do mnie oczywiście.
Oczywiście, że jej nie odebrałam a pan kurier ją grzecznie wysłał tam, skąd przyszła.
Pani sprzedawczyni zadzwoniła z karczemną awanturą - czemu nie odebrałam ? dlaczego ? Ona nie rozumie, przecież tyle czekałam i powinnam być szczęśliwa, że ją mam.
Na moje "nie jest mi już potrzebna" - jęknęła rozpaczliwie w telefon - i co ja z nią mam zrobić ?? Pani jest niepoważna !!
No cóż 🙂 Powaga nie jest moją mocną stroną.
Było coś o sądzie, policji, prokuraturze, komorniku i było trzaśnięcie słuchawką w odpowiedzi na mój rechot,
Nie wiem czy Pani sie czegoś nauczyła ale chyba nie ......bo sklep już nie istnieje.

Polecam więc to nieodebranie......bo to świetny sposób na głupotę. Bije głównie sprzedawcę po kieszeni, bo na głowę nic już chyba nie pomoże.
szemrana!! lubię to!
Duży plus dla Arcus  :kwiatek: kupiłam owijki przyszły błyskawicznie. A do tego dostałam upominek breloczek srebrną podkowę 🙂
Cały czas narzekacie na oksera jest wiele innych sklepów więc po co się męczyć 🤔
PumCass   zachowaj zimną krew!
03 stycznia 2013 20:51
szemrana   👍  gdzie guzik "Lubie to" ja się pytam  😀
Czy kupował ktoś w sklepie gnl.pl na raty?
Dobrze Was mieć dziewczyny. Właśnie sobie przypomniałam, że okser miał mi oddać pieniądze za odesłane w połowie listopada ogłowie. Dostałam maila, że pieniądze będą zwrócone, więc jakoś się w sprawę nie angażowałam a potem o niej zapomniałam. Dzisiaj sprawdziłam konto, pieniędzy nadal brak  🤔

Dodam tylko wielki plus dla Horsehouse za cierpliwość w stosunku do niestandardowych wymagań nieszablonowego klienta  😉

A także zwracam honor -  po małej sprzeczce ze sklepem Bergo sprzed kilku miesięcy, wróciłam do zakupów u nich. To znowu jeden z moich najulubieńszych sklepów. Po ostatnich kilku transakcjach olbrzymi i zasłużony plus dla nich za podejście do klienta. Bo przecież różnice zdań zdarzają się nawet w najlepszym małżeństwie  😎

edit: literówka
emptyline   Big Milk Straciatella
03 stycznia 2013 23:49
kaszunia, ja nie w GNL'u, ale w Okserze swego czasu, a to ten sam dokładnie system ratalny - Żagiel. Co chcesz wiedzieć?
emptyline masz pw 🙂
Plus dla Horsehouse.pl - za szybką wysyłkę i przyjemny system ratalny.
Czy ktoś tutaj zamawiał http://patatajsklep.pl/index.php
emptyline   Big Milk Straciatella
04 stycznia 2013 09:27
czilloutkaczacza, ja, nie miałam żadnych problemów, ba mój uwiąz czekał na wpłatę ponad miesiąc, a i tak nie anulowano zamówienia. Raz tylko mieli błąd w asortymencie.
czilloutkaczacza patataj to to samo co konik.com.pl, przynajmniej właściciel ten sam 👀
Aha to super, dziękuję bardzo  :kwiatek:  :kwiatek:
Patrząc na dane o firmie to to jednak nie jest ten sam właściciel🙂
kiedyś na pewno właściciel był ten sam, teraz to już faktycznie nie wiadomo  🤔
W regulaminie obu sklepów ciągle jest P.W. Przemysław z Grębocina
właściciel jest na 100000% ten sam. Ma sklep konik.com.pl w toruniu, patataj z siedziba we włocławku oraz zebre w bydgoszczy.... wiem, stąd, że robię tam bardzo często zakupy zarówno w sklepach internetowych jak i stacjonarnych 😁
zebry w bydgoszczy nie ma już dobre.. 3 lata. Więc może i sytuacja z właścicielem się pozmieniała.

WIELKI plus dla animali. Zawsze na czas, zawsze z pyszną niespodzianką, rabaty dla stałych klientów, dobry kontakt ze sklepem.

I tak np. zamówiłam kalosze - zamiast 16 dni czekałam może 7? Przyszły. Wielkie jak dla potężnego ziemniaka 🙂 Tego samego wieczoru co je dostałam zadzwoniłam, pytam się czy mogę wymienić. Pani mówi że tak, bez żadnego problemu. Doradziła mi inne kalosze, pomierzyła 2 pary o które pytałam się, ja tego samego wieczoru dopłaciłam, następnego dnia odesłałam, i dwa dni później nowe kalosze były u mnie.

Zdarzyło się też raz że czekałam bardzo długo na suplement. Ale podczas czekania dostałam 2 wiadomości. Pierwszą w okolicach tych 16 dni czekania, że będzie niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość, albo zamówić odpowiednik innej firmy. Odpisałam, że chcę czekać. Drugie info, że trzeba czekać jeszcze tyle i tyle. Potwierdziłam. Suplement przyszedł w określonym terminie.

Na chwilę obecną animalia.pl to mój ulubiony i najbardziej zaufany sklep. Dużo z niego zamawiam - włącznie z paszą
Dziwne z tymi właścicielami sklepów... to dlaczego tutaj jako właściciel widnieje ktoś inny? http://patatajsklep.pl/informacje-firmie-pm-8.html  🤔
Moon   #kulistyzajebisty
05 stycznia 2013 11:44
Moje zamówienie z Deca, przyjdzie jednak 7, a nie 8.01  😉 Dostałam już powiadomienie od kuriera, więc wielki plus dla www.decathlon.pl
Duży plus dla cavalloshop , paczkę zamówiłam we wtorek, a w piątek już była, wszystko dobrze zapakowane także ++
Ja ostatnio zamówiłam z oksera drobiazg i muszę powiedzieć że doszło szybko. Widać nie ma reguły.
Ja właśnie też nie miałam jeszcze spięć z okserem. Zawsze zamówienia były na +/- 400-500 zł z przedpłatą i byłam na bieżąco informowana, a jeśli czegoś nie mieli to dosyłali na swój koszt w wyznaczonym terminie.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się