Forum konie »

Konie wielkopolskie/trakeńskie

larabarson nie nie jeżdżę już tam,ponieważ od kilku lat pracuje w De,ale cały czas mam tam rodziców i mieszkanie 😀

To może kiedyś spotkamy się na jakichś zawodach jeździeckich w Starogardzie, ja też mam tam rodzinę 😀
larabarson to może PW żeby nie robić offa 😀
Aaaaaa, po piardyliardzie maili i zapewnień że wyślą mi w "poniedziałek" , od-kwietniowa "walka" o zaświadczenie że Pusz jest trakenem-Wygrana 😀
Podobno dziś przyszło 😀
Super super super 😀
+ przypominamy się w Puszakiem ;3
. wrrr, coś kliknęłam, prooszę skasujcie TEN post ;c
przepraszam
.
Mój nowy nabytek - Camerun wlkp m. Cynia po Maks, o. Aramir.
tajnaa fajny młody, niech rośnie zdrowo  😀
A mój prawie dwulatek miał w weekend pierwszego jeźdźca na grzbiecie!  🏇 Uwaga, uwaga, owym jeźdźcem był...... KOT  🏇 , który bezczelnie wskoczył Młodemu na grzbiet, dobrze, że go koniur w sufit nie wbił  🤣
Dodaję ciepłe zdjątko z września:

oraz Le Zad  💘

i jedno Pana Konia o zachodzie słońca, który naprężył linkę akurat jak pstryknęłam fotkę  😎
Wrzucam moje dziecko 🙂
Moja Ruda.

glanek - Agar niestety przebywa po drugiej stronie tęczy i biega bo niebieskich Padoczkach  😕
Mellsii22, szkoda 🙁. Mam konia po nim. Gdybym miała w przyszłości mieć jeszcze jednego to chciałabym po Agarze właśnie. Tylko mam wrażenie, że to już mało możliwe będzie...🙁
No niestety, miał + - 25 lat :C W każdym razie do ostatnich dni był bardo przyjacielskim stworzonkiem. Na koniec chodził sobie po padoku z klaczkami bo i tak już nie mógł.... wiadomo, starość nie radość 😉
glanek- od urodzenia rośnie ;3
tanaa- jeszcze w tym tyg oglądałam jego ogłoszenie na allegro lub tablicy. Fajny, oby zdrowo rósł 😉
Fokusowa- już po kastracji on? I dawaj zdjęcia z teraz;>
nasicc- super skacze 😉 a te zdjęcia z zimy to z teraz?

Pusz:

Niestety nie z tej zimy 😀
Ale jutro chyba porobie nowe to coś wstawię 😀