Dziewczyny, ja jestem kompletnym laikiem w sprawie ust i potrzebuję pomocy :kwiatek: Istnieją jakiś sztuczki żeby podkreślić i optycznie powiększyć górną wargę ust? Jakich kolorów używać przy takich włosach i karnacji? Róż czy mogę uderzyć w jakieś wino/śliwkę?
Facella, zapomniałaś wspomnieć jeszcze o kosmetykach Celii - przynajmniej w mojej Biedronce były jakieś róże i tusze z tej firmy. Zakupiłam ten REWELACYJNY krem regenerujący na noc, bo mam jego "oryginalną" wersję, która mi się kończy. Jeśli chodzi o serum, to wystarczy zerknąć na opakowanie tuszu- np. Max Factor 2000 Calorie ma 9 ml i spokojnie starcza na 3 miesiące, więc jedno opakowanie serum spokojnie wystarczy na miesiąc codziennego stosowania 🙂 Ale nie używałam go, więc się nie wypowiem. Co do pędzelków, to do złudzenia przypominają te z Ecotools i zastanawiałam się, czy ich nie kupić, ale są okropnie szorstkie.
whitemoon071, oprócz tego, że brwi są za mocno pomalowane na początku, to jeszcze skorygowałabym delikatnie ich kształt, bo wyglądają trochę na odrysowane od szklanki 😉
Scottie, jest mnóstwo różnych podkładów, pudrów, ale róże, cienie i kredki widziałam wyłącznie z Bella. Może Celia wyszła w mojej Biedrze. Lecę po serum 😉 A ten korektor z Eveline? Może dzisiaj będzie jakieś otwarte opakowanie, to sobie sprawdzę kolor...
Pierwsze wrażenia po kremie BB z Under Twenty - lekkie rozczarowanie. Fakt, trzyma się długo, wyrównuje kolor (chociaż w problematycznych miejscach trzeba go użyć nieco więcej i bardzo dokładnie wklepać) i wygładza skórę, ale zupełnie nie współpracuje z moim pudrem 🙁 Godzina i świecę się jak psu j..., dla mnie to trochę masakra, bo bez żadnych mazi już mam bardzo świecącą cerę, a ten krem to tylko potęguje...
Mi się krem BB z under twenty trzyma bardzo krótko, a szkoda bo generalnie bardzo go lubię. dzisiaj za to skusiłam się na podkład l'oreal true match, bo udało mi się dobrać idealny odcień. mam nadzieję, że nie okaże się niewypałem 😉