Forum towarzyskie »

Wypełnienie ankiety na temat e-commerce

Witam serdecznie,

to mój pierwszy post tutaj.
Jestem studentką kierunku PR w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.
Mamy za zadanie przeprowadzić badania dotyczące motywacji klientów kupujących w sposób tradycyjny oraz przez internet.
Jeżeli któryś z forumowiczów zdecydowałby się poświęcić 30 minut, aby wypełnić ankietę byłabym bardzo wdzięczna, ponieważ do końca tygodnia potrzebujemy zebrać badania jeszcze od 50 osób  😵

Poniżej przesyłam link do ankiety w wersji elektronicznej:
http://www.interankiety.pl/interankieta/8a733577292d1f1bd9d6374901a2d432.xml

Pozdrawiam,
lilithhh
Nawet chciałą wypełnić ankieę, ale 60 opisowych pytań to nei ankieta raczej...  😲
Gaga_, dlatego sama jestem przerażona, że potrzebujemy 50 osób do końca tygodnia. Może ktoś jednak ma trochę czasu i wspomoże biednego studenta, bo znajomi już na telefony nie odpowiadają (w sumie się nie dziwie)  😜 
Nie możesz tego opracować w formie normalnej ankiety z wyborem odpowiedzi? Przecież tego typu "ankiety" nie da się nawet statystycznie podsumować...
Niestety... Promotor nie chce, abyśmy "podpowiadali" osobom wypełniającym gotowe rozwiązania, ponieważ jest to badanie jakościowe.

*edit - zdanie niepoprawne gramatycznie
Wypełniłam. Przy okazji doszłam do wniosku, że jestem okropnym klientem, który kupuje mało, wybrane produkty i ma w nosie reklamowe wysiłki firm 😉
Zabrakło mi pytań o wiek, płeć itp. jakby w sumie nie było ważne czy babcia kupuje przez net seksbieliznę czy 10-latka lizaki.
Niestety... Promotor nie chce, abyśmy "podpowiadali" osobom wypełniającym gotowe rozwiązania, ponieważ jest to badanie jakościowe.

*edit - zdanie niepoprawne gramatycznie

niestety "to coś" (bo nie nazwę tego ankietą) nie spełnia żadnego kryterium badawczego...
Wypełniłam. Przy okazji doszłam do wniosku, że jestem okropnym klientem, który kupuje mało, wybrane produkty i ma w nosie reklamowe wysiłki firm 😉