Forum towarzyskie »

Kim jestem i co robię...

Dodofon, A co za gazetę masz? Ja chcę poczytać! 😀
Tera ja!  😀

Jestem... takim sobie kotletem. Mam swój świat i swoje kredki które czasem nie kolorują wszystkiego jakbym chciała.
Mam 22 lata, mieszkam w jednej z sypialni podwarszawskich którą ze znajomymi nazywamy Hrabstwem Kent. Za półtora roku planuję przeprowadzkę do Gdańska.
Studiuję biologię na SGGW i marzy mi się zostanie toksykologiem, kiedyś może spróbuję pójść na prawo. Ale jeśli prawo wyjdzie to skończę je raczej dla siebie.
Na co dzień dręczę dzieciaki młodsze i starsze dając korepetycje. Fajna sprawa.
Moją wielką miłością są koty. Mam aktualnie dwa a chciałabym więcej. Kotów nigdy nie jest za dużo.  😉 Psów za to nie znoszę.
Z końmi mam styczność od przedszkola, swojego posiadam od początku liceum. Czasem idzie nam lepiej, czasem gorzej. Kiedyś miałam wielkie ambicje ale stwierdziłam że po co mi to i mam moją Koninę do kochania.  😉
Uwielbiam jeziora, morza i żeglarstwo. Wielkie statki handlowe, żaglowce czy łodzie podwodne to jedna z moich pasji. Kiedyś chciałam być marynarzem.
Śpiewać lubię ale w samotności bo inni zatykają uszy.
Kocham jeść! Wszystko co nowe jest super. Nie cierpię surowych pomidorów, papryki i nierozpuszczonego żółtego sera. Jestem typowym mięsożercą i nigdy nie zrozumiem wegetarian.
Lubię też samochody. 4x4 i te sportowe.

Młoda jestem, na razie nie ma co więcej pisać. Mam jeszcze dużo wolnych kartek do zapisania i będzie się je uzupełniało z czasem.  😉
Ten wątek jest rewelacyjny z dwóch powodów:
1 - bardzo fajnie się o was czyta.
2 - zmusza do odpowiedzi na pytanie zawarte w temacie. A wcale nie są one takie oczywiste. Jak sobie to poukładam, to też coś napiszę 🙂