Forum towarzyskie »

Odchudzanie/rzeźbienie ciała- sprawozdania

no co Wy, dziewczyny, nie łamcie się dietowo🙂
Ja sobie chudnę,ale tak jak pisałam wczesniej-od ruchu bardziej niż od głodzenia sie;p jem trzy kawałaki piccy zamiast całej dużej, i wciąż tylko owsianka na śniadanie i dużo wody.
Ale codziennie biegam, nie poddaje się, coraz dłuższe dystanse i mam lepszą i lepszą kondycję🙂
Hiacynta, dżizas.. po to, by ktoś mi wytknął brak warzyw ewidentny, za mało posiłków, za ciężki jakiśtam posilek czy cokolwiek.
Jem kiepsko, ale jak mi ktoś powie jedz 2 kromki chleba z twarogiem i pomidorem to co mi z tego? Zastąpię sobie np makrelą i pastą z soi, ale to totalnie inne składniki. Może za tłuste, może za monotonne - nie znam się.
Wiem na pewno, że po takich wypowiedziach jak twoje to mi się nie chce zaglądać na voltę od dawna  🙄
magda, dodaj na cały dzień dwie łyżki stołowe oliwy. Tyle tłuszczu powinno wystarczyć włosom, paznokciom, wchłanianiu witamin etc.

Pyzy to faktycznie nie jest dobry pomysł na drugie śniadanie - jesli lubisz, to przed intensywnym wysiłkiem bym je zjadła w ramach obiadu. Pierwsze śniadanie ścięłabym o kromkę - 2-3 średnie kromki powinny w zupełności wystarczyć. wymyśl sobie jakies warzywo, które lubisz (ogórek, pomidor, cykoria (kilka listków), żodkiew (5-6 sztuk), rukola..), które dorzucisz do sniadania. Drugie śniadanie to coś lekkiego, jogurt naturalny z musli lub szklanka maślanki, kefiru, kubek twarożku (tu nie wiem co zaproponowac, bo nie wiem co lubisz). Obiad to powinna być Twoja baza, sporo warzyw, mięso, węglowodany tylko w dzień, kiedy je spalisz (i to też nie tak, że zjesz o 14 makaron, ryż etc. a np. dopiero o 20 idziesz ćwiczyć). Przekąska też jakaś sensowna- owoc (ja nie lubię i owoców nie jem), sok z wyciskanych owoców? do tego może jakieś warzywo? Kolacja też w miarę lekka, ale sycąca (wbrew pozorom da się zjeść tak, żeby się nie wykluczało).