Forum towarzyskie »

Odchudzanie/rzeźbienie ciała- sprawozdania

Stomatolog mi powiedział na fotelu, żebym nie pomyślała, że mi koszeń wystaje, bo będzie mi wystawać kość.
Mam do niego prawie 50km, więc nie wiem czy jechać i usłyszeć "no przecież Pani mówiłem, że tak będzie"
Brzmi dziwnie (nie znam się, nie wiem). Możesz zadzwonić ewentualnie zamiast jechać od razu.
W takich sytuacjach doceniam mieszkanie w dużym mieście - wszystko na miejscu.
A ja się pochwalę, bo mimo kontuzji i niemożności wykonywania jakiejkolwiek aktywności fizycznej nadal utrzymuję ciężko wywalczone w maju i czerwcu 60kg 😉 (przypomnę, że wcześniej przez kilka lat ważyłam 66kg).
Ascaia dzieki, na tym polu jest lepiej  :kwiatek:

Miałam wczoraj skręt jelit prawie wylądowałam na pogotowiu. Na szczęście narzeczona brata jest pielęgniarka imnie z tego wyciągnęła. Ale wystraszylam się nie na żarty 😉
Niedobrze, że się czymś załatwiłaś.

Bardzo dobrze, że regenerujesz nastrój.
A ja coś tam schudłam. Zaczynam powoli włazić w jeansy. Dopinam się i nie wyłazi mi górą. Tylko za ciasno jeszcze w nich... ale już coś widać. I biust zwisł. Ale twarz ładniejsza, bo oczy się pojawiły.  😀
Robię dalej swoje, tylko powoli, bom starawa.  😁
U mnie 1 dzień zrobiony na 6, z pełną mocą.
Teraz już się nie dam, koniec kropka, nawet nie zamierzam podjadać typu "tylko jedno ciasteczko" bo wiem jak to się kończy.

Tunrida - super, oklaski dla Ciebie

Escada - jak tam? doszłaś do siebie?

Jolaa - walczymy razem!

I jak tam u was reszta dziewczyn? Działacie?
Ja czuję moc i znowu będę tu zasypywać was postami, bo jak tylko znikam z forum, to nawalam... a jak tu piszę, to mi jakoś lepiej tą dietę trzymać
tuńczyk, uważaj na bieżni, żebyś nie biegła za szybko, bo się rozsypiesz... Staruszka się znalazła. 😉

Cierp1enie, masz siłę, więc jak sobie postanowisz tak na porządnie to na pewno nie będziesz nawalać.

U mnie dzisiaj znowu luz, ale jak pisałam poprzednio - taki dzień akurat, że co tam! 😉