Forum towarzyskie »

Dobry gość to rzadki gość ?

Tak mnie po wczorajszym spotkaniu rodzinnym naszło na rozmyślenia.

U Was w rodzinie też coś takiego występuje?
Moje kuzynostwo jak w 2011 roku byli dwa razy u babci, to naprawdę dużo. Ja staram się być jak najczęściej, mimo, że studiuję zaocznie, pracuję i chciałabym jeszcze mieć czas dla swojego faceta. Jak się uda to przyjeżdżam nawet na kilka dni, ale mimo wszystko to oni są najlepsi, bo...
No właśnie i ciągłe tłumaczenia babci dlaczego na pewno oni nie mogą do niej przyjechać (na pewno znalazła też jakieś wytłumaczenie, dlaczego w tym roku też nie złożyli jej życzeń na Dzień Babci).
A jak przychodzi co do czego, to Babcia może liczyć tylko na mnie, brata albo mojego tatę.

Czy naprawdę dobry gość to rzadki gość?
Mam identyczna sytuacje- dziadkowie maja 5 wnuczek, a praktycznie maja mnie i jedna siostre czasem (ostatnio, bo wczesniej nawet to nie).Ja jestem, mam byc, mam obowiazki wobec nich,a i tak zawsze znajdzie sie cos, co 'mogloby byc lepiej', ale za to X... Y...Z.. one to dopiero sa! (jedna za granica, dwie w Krakowie) i wlasnie takie kilka razy w roku odwiedziny przezywane sa niesamowicie, kazdy sukces opiewany tygodniami, a telefon opowiadany po wielokroc. Tak jest. Ja jestem co tydzien,czasem czesciej, wiec jestem bardziej jak domownik, czyli poczepiac sie mozna, ponarzekac, o cos poprosic. Element zycia, a nie odmiana raz na jakis czas.

Ale absolutnie nie jest tak, ze taki gosc (wnuczka) lepszy, gdy rzadko wpada. Nie, po prostu cieszy, ze W OGOLE wpadnie czy zadzwoni.

Kaktus, jakby Ciebie jej zabraklo, to by byl dramat, Ty po prostu jestes, reszta tylko bywa...