Livia kod rabatowy dostałam z ulotką do dużego zamówienia. Może wysyłają te kody tylko w ulotkach aby sprawdzić ten kanał i nie podają każdemu bo przecież mogliby ten kod podać na facebooku albo na stronie a nigdzie sprawdziłam nie ma... Politykę rabatową ich masz tutaj http://www.gnl.pl/rabaty nie wiem za jaką kwotę zakupy chciałaś zrobić 🙂
BlueHorse, owszem, kod działa, ale to był tylko kod dla niektórych - jak zadzwoniłam "z ulicy", to nie było możliwości przydzielenia rabatu większego niż 5%. Fakt że nie jestem zarejestrowana jako klient - ty jesteś? Może wtedy jest w opcji darmowa wysyłka, przy moim braku rejestracji niestety najtańsza wysyłka to 16,50.
sei, o, pracujesz w GNL? Nie wiedziałam 🙂 Zamówić pewnie będę musiała, korzystając z kodu podanego tutaj, bo niestety w innych sklepach nie ma wszystkiego tego naraz, czego akurat potrzebuję. No ale mam taki niesmak ciągle, w podobnej sytuacji w koniku rozmowa wyglądała zupełnie inaczej.
Balajlama, kwota dość spora dla mnie, czterocyfrowa i to nie najniższa 😉 W każdym razie cieszę się bardzo, że ten kod został tu podany.
Livia mi chodziło o to, czy wg tabeli rabatowej, którą Ci wysłałam czy mieścisz się do rabatu 5% czy wyższego🙂 Nie musisz dokładnej kwoty podawać tylko abyś wiedziała jaka jest polityka sklepu. Jeśli sklep przyznał Ci rabat zgodny z Twoim zamówieniem to chyba nie stało się nic złego 🙄
Balajlama, niby tak, tylko że mają w tym czasie kod na 15%, więc mogli wyjść w stronę klienta (to by chyba nie bolało?) i powiedzieć, że mają akurat taki kod. Niewiedza w sprawie promocji też wyszła średnio. Ogólnie wrażenie po rozmowie miałam niezbyt dobre i tym się podzieliłam.
Livia, pracuję 😉 wiesz z jednej strony Cię rozumiem, z drugiej rozumiem też zamysł jaki przyświecał takiej akcji marketingowej. jako klient niewykluczone, że poczułabym się tak jak ty, ale pracownik to też tylko człowiek, dostaje wytyczne i musi się ich trzymać.
- bardzo szybka realizacja zamówienia - buty wyglądają na naprawdę porządnie zrobione - idealnie skrojony na mnie rozmiar - i w przystępnej cenie - zobaczymy jak długo wytrzymają 🙂
no to niech ściągną i dadzą znać że już mozna odebrać. Jak ściągną to super - brawo Ty 😉. a jak nie, to poza oczekiwaniem przynajmniej nic nie stracisz
[move]Mega minus dla equishopu[/move]....Tak jak pisałam, ceny zmieniły się koszyku.... Dziś sklep odezwał się do mnie w celu rekompensaty. Niestety skończyło się na wiadomości, towar wysłany po cenach -50% a nie -60% i brak zainteresowania tematem 😤 szkoda, bo choć pewnie dla nich to małe zamówienie, ale zera 3 i to nie najmniejsze. Liczyłam na to, że jednak uszanują klienta - nie....
equishopu - super podejście do klienta, brak problemów ze zmianą dostawy, natychmiastowa wysyłka - w niecałe 24h paczka była u mnie 🙂 sprzetjezdziecki.com - duże zamówienie i mimo niedostępności kilku produktów zrealizowane bardzo szybko, super kontakt, nic nie można zarzucić 🙂
Zaległe plusy dla Konika i dla Bergo oraz aktualny plus dla Dobrego Konia :kwiatek: Gaga nie gadaj, że tam "na pniu" się wszystko wyprzedało, ja jeszcze wczoraj późnym popołudniem patrzyłam i ostało się kilka rzeczy z 50% zniżką 😉
no właśnie, wszystko się rozeszło na pniu, bo wpadło dwóch takich klientów jak Kitty (bez urazy kitty nic osobistego) i wykupili cały towar. Przy takich wyprzedażach powinno być ograniczenie ilościowe, najlepiej na kartki! Teraz ten towar opchną dalej i zarobi się 40% jak nic
Rudzik, bez przesady... jak ktoś potrzebuje 543 czapraki - i trafił w promocję , to niech sobie je ma na zdrówko 😀 Ja nikomu nie żałuję Ot w momencie uruchomienia promocji siedziałam w siodle i chociaż przydałby się nowy lansiarski czapraczek, to przeżyję bez niego. Z Equishopu kupiłam we wcześniejszych promocjach derki polarowe (lansiarskie ma się rozumieć :hihi🙂 w super cenach zatem bardzo lubię te ich promocje. Teraz też się wahałam oglądajac derki i jak się już tak trochę powahałam to ktoś je kupił 😁
Rudzik, hahah, jakbyś zobaczyła "magazyn" kitty to wiedziałabyś, że tam nic nie podlega sprzedaży. Ja przez kilka lat widziałam chyba 2 akcje sprzedaży pojedynczych sztuk przez kitty. I skoro chce je mieć i wydaje na to kasę to dobrze by było, aby była traktowana fair.
Swoją szosą, ona na tych wszystkich czaprakach testuje metody prania. Powinniście się cieszyć, bo potem dobrze wie co i jak prać w pralni żeby wam sprzętu nie poniszczyć 😀iabeł:
no kitty, o to cię nie podejrzewałam :kwiatek: ale skoro to do testów to ok, zostaje ci wybaczone 🤣 oczywiście że macie rację, a moim skromnym zdaniem, zmiana reguł sprzedaży w czasie trwania promocji zakrawa o nadużycia konsumenckie i kwalifikuje się do urzędowego postępowania przez UOKiK zwłaszcza że equishop otwarcie się tu do takich praktyk przyznał
Haha no ja testuję wszystko. W końcu jak się za coś człowiek zabiera, to albo najlepiej jak potrafi, albo wcale 😉 ale nadal spotykają mnie "misje specjalne" w pracy, więc dużo przede mną 🙄 natomiast nigdy nie ukrywałam własnego daleko posuniętego szmatoholizmu 🏇 tylko myślę, że jednak złą profesję wybrałam... bo gdybym tak traktowała klientów, to dawno bym zamieszkiwała karton... nie kumam tego i tyle 🙁