Forum towarzyskie »

Nasza twórczośc fotograficzna ;) Każdy może, jeden lepiej..

tym razem hurtowo: skany.
nie są najlepszej jakości, biele przepalone, inaczej niż w rzeczywistości, ale trudno.
1.

-poznań
2.

3.

4.

-łowicz
5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

-dekonsupcja
16.

17.

18.

bike punk fest
19.

20.

21.

-plaża
22.
wątek zamknięty

co myslicie? 😡
wątek zamknięty
Galopada mi się podoba🙂😉 a To moje foty..jestem amatorką  uwielbiającą robić zdjęcia🙂
wątek zamknięty
Galopada
ciasnoooo z prawej. Koń łbem zaraz przywali w ramkę.
Troszkę szkoda tego braku przestrzeni, oddechu w tym zdjęciu.

Kapitalny jest za to ruch u tych 3 konisi.
Od spokoju siwego , do przyspieszenia środkowego aż po głupawkę prawego.
Z tej strony - brawo ode mnie
wątek zamknięty
i jeszcze takie

wątek zamknięty
Galopada - jestem wielką fanką Twoich zdjęć, przypominają mi fotografie Zofii Raczkowskiej 😀
wątek zamknięty
Galopada - jestem wielką fanką Twoich zdjęć, przypominają mi fotografie Zofii Raczkowskiej 😀

Dokładnie to samo chciałam napisać.. 🙂

Ps. Cieciorka lubię klimat twoich zdjęć..
wątek zamknięty
Galopada b. fajnie. 🙂 Na obu troche przestrzeni brak, ale to nic strasznego. Poza tym na prawde dobre fotki.

Ja wrzuce cos na spiaco 🙂

wątek zamknięty
Pursat
Querido
:kwiatek:

Anka dzieki 🙂 dosc duzo osob zarzuca mi ze ciasno ale jakos nie moge sie oduczyc... bo lubie ciasne kadry + duze kontrasty  😡
wątek zamknięty
ciecior! od razu wiedzialam ze to twoje focisze 😀