Ty również nie wiesz co Cię czeka. Fakt, teraz mnie śmieszysz, skoro napisałaś, że jak nie 300m2 to lepianka. Naprawdę da się mieszkać i być szczęśliwym na mniejszym metrażu =)
b]Cierp1enie,[/b] nie znam się na KGHM, ale patrząc globalnie na zarządzanie mieniem państwowym to tylko usiąść i płakać.
bobek, obwiniać możesz sobie kogo chcesz. Jednak na świecie emeryci żyją w domach ok 100mkw i to norma, która mnie nie dziwi.
katija, ja nie piszę, że jest łatwe, jest cholernie trudne, ale zwalanie wszystkiego na rząd i wszystkich świętych nic nie daje. Pochodzę z domu, gdzie pieniędzy nie wyniosłam. Wręcz przeciwnie, jeszcze pół roku utrzymywałam rodziców i siostrę, bo akurat tata stracił pracę i chwilę trwało zanim znalazł nową. Do wszystkiego dochodzę ciężką pracą. A na utrzymaniu mam chłopa, psa i konie + do niedawna 2 domy.
Nie mam wielu nadziei na zmianę po tych wyborach, ale jest to jedyny przypadek od czasów "nowej demokracji", że nam się u władzy ostała rządząca partia, (wcześniej zawsze była to wcześniejsza opozycja), jednak ile w tym było strachu przed PIS-em, a ile normalności trudno ocenić. Wcześniej każda ekipa obejmująca władzę reformowała reformy poprzedników i nawet jak coś "dobrze rosło to zdechło", zobaczymy co teraz będzie. Pojawiła się nowa partia w sejmie, aż ciekawość bierze jaką będzie. Wynik wyborów musi wywołać zmiany w SLD, mam nadzieję, że szefem zostanie ktoś w stylu Olejniczaka (europejska lewica) a nie Napieralskiego (młody-stary beton). A jak będzie czas pokaże, przyznam się że z ulgą jednak odetchnąłem, że nie PIS, bo znowu afery, rozliczenia a gospodarka gdzieś z boku by została.
Pokemon jak chciałabyś to byś znalazła nawet we własnej okolicy, byłam i widziałam, bo lubię wycieczki po zapomnianych gospodarstwach...nie koniecznie opuszczonych czytając mój poprzedni wpis podałam przykłady, nawet z mojej okolicy, a jeżdżąc po naprawdę sporej częsci podkarpacia widziałam nie jeden przykład ubogiej rodziny...