mi by flax pasował...coś ciepłego
wątek zamknięty
ha, dostac dralon flax jest tak prawdopodobne jak wygranie w totka 🤣 (przynajmniej rozm 165...)
wątek zamknięty
Hej. Podpowiecie mi jak kolorek kantara dla Bursztyna? Bo się przyda nowy : )
wątek zamknięty
a grey albo chilli -navy? my akurat 155 potrzebujemy, tylko te 4 mam do wyboru więc jaki najlepiej będzie wyglądał? nie przerobiłaby mi jakaś dobra duszyczka tego zdjęcia co w linku jest i ubrała mi konia w te 4 dralony? :kwiatek:
wątek zamknięty
Ludki ktos może ma podkładke mattesa z futrem w kolorze whiskey lub koniak? Ciekawa jestem czy by się kolorystycznie mocno nie gryzło z szmatami na konia....
wątek zamknięty
asds, ja mam, chyba koniak o ile pamiętam - pasuje mi do wszystkiego, z tym, że ja mam rudego konia 😉
wątek zamknięty
Przyszedł lavender 😜 jest piekniejszy niz na fotkach, ale owijki milk jasniejsze i cieplejsze sporo 🙄
wątek zamknięty
Zairka , super 🙂 Ja czekam na zdjęcia na Grocie 🙂
wątek zamknięty
ponieważ jestem laikiem szmatowo - zakupowym, liczę na waszą pomoc - kupiłam niedawno od quanty nauszniki ESa (swoją drogą, jedne granatowe już mam,ale co tam) - granatowe ,pewnie to navy, z 2 sznureczkami - chyba ice,bo jest jasno błękitny i drugi,któy jest srebrny... czy były do tego czapraki? chętnie normalne,light albo heavy cordy,a nie pady,ale rozważę nawet pady... pomoże ktoś?
wątek zamknięty
Zairka , super 🙂 Ja czekam na zdjęcia na Grocie 🙂 ja też 😜 tym bardziej że zachwycam się Twoim avatarkiem zawsze 😁
wątek zamknięty
wczoraj przyjechały nowości z horze do dobrego konia bo byłam i zaglądałam,powiem że zaczynam od teraz kombinować kasę :p
wątek zamknięty
Martucha Ktosina ubiera swoje Ferrari tylko w granaty 😎Ktosinko jestem za 1 wstawionym przez pume 😜
wątek zamknięty
My halowo z dzisiaj:
Impuls Nougat Owijki Zimt / Marine
Impuls Nougat Owijki Zimt / Marine Derka Zimt / Marine
Nada się do galerii może? 😡
wątek zamknięty