Forum towarzyskie »

Nasza twórczość fotograficzna cz. II

mswid dziękuję Ci bardzo :kwiatek: Właśnie tak się wahałam i wybrałam źle z tą ostrością 😁

Nie za ma co😉

Wiesz, jak to jest - na zdjęciu chcesz przedstawić daną postać, jej charakter itp., a nie bez kozery mówi się, że to oczy są zwierciadłem duszy. Ciężko by było zajrzeć komuś do duszy przez nos 😉
Zu - ja nie jestem tam jakimś super fotografem - jedyne sobie robię te zdjęcia i szkolę się sama, ale kilka rad ode mnie...
Przede wszystkim - kadrowanie. Czemu pies na zdj. nr 3 nie ma tylko nóg? Gdzieś tam z lewej widać jakieś tło, z prawej kawałek pupy psa, na górze też jakieś tło z belek widać. Na dole nie ma nic, tylko ucięte nogi. Według mnie albo cały pies i oddech z każdej strony kadru, albo ciasny kadr, ale np sam portret (głowa+kawałek szyi).

Oko konia - znów według mnie byłoby lepiej, gdybyś zrobiła to w pionie, nie w kwadracie. "Usunąć" trochę lewej strony i starać się, by to oko było bardziej centralnym obiektem. Albo jeszcze inaczej... Samo oko i nic więcej. Zobrazuję, żeby było wiadomo o co mi chodzi (foty z google)
Samo oko:

W pionie:

(To tak mniej więcej, bo nie mogę nic innego znaleźć)

Koń na ostatnim zdjęciu:
Znów dziwny kadr. Podobnie do psa. No i przede wszystkim tło. Pomijając te wszystkie taśmy itp, to ładniej byłoby gdyby tego siwka nie było. Zauważ, że konie w tle patrzą w tę stronę co koń na planie pierwszym. No, ale wiem, że nie zawsze się da, ale wtedy czeka się po prostu na inną okazję ciekawego zdjęcia.

Kot - za ciemny, Przynajmniej u mnie.
Oko konia - znów według mnie byłoby lepiej, gdybyś zrobiła to w pionie, nie w kwadracie. "Usunąć" trochę lewej strony i starać się, by to oko było bardziej centralnym obiektem. Albo jeszcze inaczej... Samo oko i nic więcej. Zobrazuję, żeby było wiadomo o co mi chodzi (foty z google)