Forum towarzyskie »

Nasza twórczość fotograficzna cz. II

No właśnie, jak to jest z Wami?? Czy te wszystkie osoby na forum, które robią takie wspaniałe zdjęcia są po specjalnych kursach, czy samouki??  😉
Ja sama chciałabym pójść na jakiś kurs fotografii, bo niestety jak czytam artykuły w internecie, to jakoś nic do mnie nie dociera :P jednak dobre oko chyba nie zawsze wystarczy, a brak techniki bywa naprawdę frustrujący  🤔
Nie wiem czy powinnam się odzywać, bo pytanie było o wspaniałe zdjęcia  😁 ale jestem samoukiem. Nie umiem obsługiwać GIMPa (tzn. umiem podstawy podstaw), Photoshopa, ustawić światła, czasami nawet nie potrafię wykorzystać światła w terenie, bo nie wiem jak. Widzę ładne i nie wiem, co z nim zrobić, żeby na zdjęciu też było ładne.
Facella, jak najbardziej powinnaś się odzywać! 😀
Facella nie, nie miałam przyjemności być na żadnym kursie niestety 🙂 metoda prób i błędów, jak cała moja fotografia ;P
Swoich zdjęć do wspaniałych też bym nie zaliczyła, ale również jestem samoukiem.
Książki, filmiki, artykuły, przeglądanie tony pięknych zdjęć no i praktyka, praktyka, praktyka
teraz rozważam szarpnięcie się na filmowanie ale już widzę, że to będzie dłuuuga droga ;D
Nie ma to jak koleżanka modelka 😀
~original
Pozostając w temacie portretów z czarnym tłem
armara, piękne zdjęcie
armara, jak z katalogu z ogłowiami  😍

Odkopuję jakieś starocie z 2011, wpadły mi w oko w  pierwszym klikniętym folderze. Średnie, ale podobają mi się. Z perspektywy 2,5 roku zaczynam widzieć potencjał w niektórych fotkach, jak to dobrze, że nie miałam w nawyku kasowania tych, które mi się mało podobały i ich nie ruszałam  😁
Muszę sobie zrobić weekend ze starociami, może uda mi się znaleźć jakieś niedocenione perełki... Tylko trzeba się w to zagłębić  😀iabeł:
ja też odkopałam. jutro się zabieram za zaległe sesje, może uda mi się nauczyć pracować na warstwach 😉
Ja ledwo ogarniam warstwy i to tylko proste rzeczy... Aż wstyd.