ja również piszę się na konferencję skypową, ale jeśli będzie nas dużo to będzie ciężko to ogarnąć. 😁 Kamerek chyba nie ma jeśli jest konfa, o ile się nie mylę.
Małolaty mam jedną ocenę z wf'u- 3 😁. Brakuje mi 7 i do poniedziałku są propozycje ocen. Już mi nie jest tak do śmiechu, trzymajcie kciuki żeby mama to dosyć pozytywnie przyjęła...
Teoretycznie część nadrobię jutro na basenie, reszta polecą jedynki ale to można poprawić 😁. A reszta? Hmm... we wtorek do niej na "czilliderki" nie mogę bo mam matmę... To na następnym wf'ie 😂.
Chingis Braaawo 😀 Ja nie mam ani jednej xD :emota200609316:
ja wczoraj gadałam z chłopami na skype, i ja nie miałam kamerki, ale oni tak i ich widziałam 😉 Ale nie znam się zbyt na skype, więc nie chcę mówić 😀
Ja dzisiaj miałam 3-godzinne spotkanie z chińczykami 😀 Tylko jak zaczęli nawijać po angielsku jeszcze z tym ich akcentem to ... 😜
zaczęli na : "we are from china" i to tyle co Patrycja rozumiała 😁 nie no a tak serio, to myślałam, że będzie gorzej... 😉 A w miarę rozumiałam co mówią tylko trzeba się mega skupić 🙂 Pozytywni ludzie 😀
Sisisa, nam sugerowane wystawiali do 18 kwietnia 😉
łaaaa, pozałatwiałam wszystkie sprawy co miałam, a się obawiałam, nie wiem jaki będzie efekt, ale porozsyłałam wiadomości i czekam na odpowiedzi, oby pozytywne 😀
fizykę poprawiałam, ugh, łatwe to to nie było :/ ale dostałam dzisiaj takiego napadu śmiechu, że aż wszyscy pytali, czy wszystko w porządku 😂 jedna ogólna wiadomość jednego znajomego i hmm, wreszcie mam pewność, że mam spokój 😎
Nope pokazuj! Ida różowe ogłowie jest dosyć niecodzienne 😂. Ludzie się dziwią czemu ostatnimi czasy wielbię różę. Zobaczyłam to ogłowie wczoraj a banana mam do dzisiaj 😜 😜.