_Gaga, dlatego napisałam że jestem totalny laik, jeśli chodzi o te sprawy, kobyła świrnięta, zawsze do przodu, nawet choróbsko i wiek nie zmieniło jej w tej w tej kwestii. Miesiąc bez wymuszonego ruchu i naprawdę wyglądała jakby miała zastane stawy. Co do preparatów, to najbardziej przypadł mi ten Dromy, ale jak piszecie, nie powinno się go stosować ot tak sobie, więc nie obejdzie się bez weta.
Dziewczyny co możecie mi polecić dla 23letniej kucki ze sztywnością stawów,reumatyzmem i pod ochwacie na 4nogi ? Coś co nie zabije mojego portfela ,a po jej ostatniej operacji oka i tak jest mocno odchudzony. Coś co będę mogła też podawać drugiej kobyle po kontuzji pochewki? Preparaty na stawy od podkowy ktoś poleca?
Po zapytaniu o to weta usłyszałam że wszystko na bazie ziołowej i w małej dawce będzie ok co dla mnie laika nie jest zupełnie jasne, nie usłyszałam żadnej nazwy 🙄
gunia92, zmień weta, niech radzi konkretnie... cos ziołowego to równie dobrze może być majeranek - zioło wszak, prawda? Po łyżeczce dziennie. Zaszkodzić nie zaszkodzi...
Ja bym pewnie celowała w Czarci Pazur, ale po konsultacji z ogarniętym lek wetem hipiatrą.
Gaga wszak że weta myśle mam ogarniętego,ufam mu i wyratował mi konie z różnych opresji już kilka razy,leczy kobyłe z COPD ,kuca z wykupu z ostrym ochwatem,teraz robił zabieg na oko z odpryśniętą kością oczodołu .Zna się facet ale ...no wyciągnąć od niego nazwę jakiegoś suplementu...ciężko 😵 Dlatego pytam tu co możecie polecić mało inwazyjnego coś delikatnego co troche jej ulży ,kuc do do jazd nie wróci,żyje sobie na emeryturze i zależy mi tylko i wyłącznie na tym żeby poprawić jej konfort życia 😉
gunia92, powtórzę ja bym się nie podejmowała przy takim wachlarzu bo sporo krzywdy można zrobić źle dobranymi ziołami niestety... Przy zdrowej klaczy której wiek raptem lekko zaczął doskwierać konsultowałam suplementację, a gdzież tu przy schorowanym zwierzaku 🙁