Forum towarzyskie »

Runnersi- czyli biegaj z nami :)

Presja, ja tam się może nie znam, ale skoro jesteś początkującą biegaczką (albo zaczynająca po dłuższej przerwie) i do tego masz problem z kolanami, to może minimale nie są najlepszym rozwiązaniem?

rtk, sposób na kolkę, standard- zwolnić, głęboko oddychać, potrzymać się za bolące miejsce 😉
Ja ostatnio pocisnęłam strasznie na moim odcinku i niestety kolano chyba nie było na to gotowe i troszkę zaczęło doskwierać. Dziś zamierzam biec baaardzo wolno i dłuższy odcinek. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. 11 maja jest u nas jakiś bieg miejski, ale nie wiem na jakich długościach. Poza tym boję się startować, bo jestem jeszcze mocno początkująca  😉 Mój chłop też zaczął korzystać na bieganiu ze mną, bo biega sobie interwałowo w tę i nazad i w końcu jest też spocony  😁
rtk, ja słyszałam o wkładaniu dłoni pod żebro. Brzmi nieco makabrycznie, ale mi pomaga.  😁
Swoją droga to ciekawe, jeszcze ani razu jak tak biegam nie złapałam kolki.  👀

A co do tego "ciśnięcia": czy można biegać zbyt wolno? Wczoraj mijało mnie dwóch rowerzystów, z czego jeden krzyknął "szybciej, mała!". W sumie to faktycznie biegam bardzo wolno. Na początku próbowałam szybciej, ale tyle że mi się szybko słabo robiło. A jak tak sobie drepczę to mogę fruwać, a wracam pięknie zlana potem. Chyba że pan po prostu chciał zaczepić?  😁
Zaczepić chciał na bank  😉 Ja teraz widzę, że źle zrobiłam narzucając sobie takie tempo. Dziś też będę wolno szurającym tuptakiem, zobaczę, czy uda się wydłużyć bez bólu dystans  🙂
Ja również mam problemy z kolką. Wkurza mnie to niemiłosiernie, oddycham nos usta, dość miarowo. Wsytarczy, że tylko raz się zapomnę i łyknę ustami wdech i po robocie, łapie mnie momentalnie. Z zazdrością mijam osoby które sobie gawędzą podczas biegu, a ja muszę być cicho, to niesprawiedliwe!