Muszę się pochwalić. Dzisiaj 5:30 wstałam i pojechałam rowerem nad Wisłę. Ale fajnie! Rano jest mało spalin i pusto. Pięknie. Zmieniam porę jazd na poranną. Polecam.
W porannym jeżdżeniu jest jeden problem - trzeba wcześnie rano wstać. Ale fakt - jechałam na trasę 220km to ruszałam o 5, innym razem o 4:30 bo nie mogłam wstać - wtedy fajnie cicho, pusto, tylko ptaki śpiewają. W weekend pierwszy raz w tym roku wypad za miasto mam. Nareszcie - namiot, śpiwór, może ognisko, a na pewno jakieś bezdroża. No i może w końcu jakaś setka pęknie, bo póki co 75km to maks w tym roku 🙄 a za miesiąc i jeden dzień maraton...
Szukam roweru, bo mój 15stoletni ledwie jeździ. Przeznaczenie to do jazdy po drogach asfaltowych i leśnych, wycieczki poza miasto i do jazdy w mieście. Chciałabym żeby miał amortyzator chociaż z przodu, 21 biegów, bagażnik, błotniki, oświetlenie, żeby jeździł i hamował i nie rozpadł się 😁 Nie znam się na rowerach nic a nic 👀 Mam 160 cm wzrostu i 53 kg wagi więc super wytrzymały na gabaryty jeżdżącego być nie musi 😁 Fundusze to do 800zł. Znalazłam coś takiego: http://www.storowerow.pl/rower-motta-28-aluminiowy-komfortowy-rower,214,p.html Będzie to sie nadawało do takiej jazdy i wytrzyma chociaż parę lat? Bo mi opis nic kompletnie nie mówi 🙂
Ja dołączam do nałogowych rowerzystów 💘 W zeszłym roku jeździłam duuuuużo więcej, w tym roku tak naprawdę dopiero zaczynam. Rower mój trochę lat ma, ostatnio coś zaczęło w nim strzelać, chyba będzie trzeba wszystko rozkręcić, wyczyścić i nasmarować. Albo nie wiem, na jakiś przegląd... :/
Horsiaa, jedyne co potrafię doradzić, to naprawdę bardzo ważne jest, żeby przed kupnem można było sobie na rower wsiąść i przejechać się kawałek. Na nic zdadzą się odpowiednie parametry, super amortyzatory i dobre przerzutki, jeśli okaże się, że zwyczajnie nie jest nam wygodnie 🙂