Forum konie »

Bryczesy

182, a w dupsku 38/ 40 (zalezy od rozmiarówki).
To może młodzieżowki ?
To rzeczywiście, duża dziewczynka 😉
CaviasLover szukasz bryczków wyłącznie z pełnym lejem, czy krótki też bierzesz pod uwagę? 😉
Dla fanów animo:

CaviasLover szukasz bryczków wyłącznie z pełnym lejem, czy krótki też bierzesz pod uwagę? 😉

Jestem totalnie początkująca 😡, teraz mam z pełnym lejem i są wygodne. A duża jest różnica pomiędzy pelnym i kolanowym?
Szczerze, to nie zastanawialam się nad tym.
Lepiej 50zł dopłacić i zamiast tych global kupic sobie pikeury
Dramka, śliczne !!!!
Inne..delikatne
CaviasLover rodzaj leja to kwestia uznania, ale jeżeli jesteś początkująca i nigdy nie próbowałaś jeździć w krótkich lejach to faktycznie lepiej pozostać przy pełnych. 🙂

Pytam, bo poza regularną sprzedażą mamy również outlet (starsze modele, druga jakość, nieodebrane zamówienia indywidualne), który normalnie zabieramy ze sobą na targi, ale w sumie do następnych jest jeszcze daleko. 😀

Sprawdzę jutro dla pewności, ale wydaje mi się że mamy co najmniej kilka par z mocno przedłużanymi nogawkami.
Jaką początkująca jeździłam w legginsach 😉
Dramka chyba większość jeźdźców próbowało najpierw "w czymkolwiek". 🙂 Ale przyznasz, że bezpieczniej i wygodniej jest na początku w pełnych lejach.
Nie powiedziałabym że wygodniej i bezpieczniej. Moje dzieci też uczyły się w krótkim leju..
koszmarki te animo... te kwiatki  🤣
Jak ktoś ma ładny tyłek czemu nie  😉 Ja wolę klasykę  😎
Ja pamiętam swoje pierwsze bryczesy. Szmaciaki straszne, ale jeździło się w nich fajnie ;3