Nie kupuj małych kółeczek będzie ci gorzej jeździć po chodniku moim zdaniem nawet głupi malusi kamyczek ci sie tam nigdzie nie zatnie a poza tym jak masz większe to więcej jest tego kauczuku i lepsza konserwacja sprzętu🙂
Nie znam się za bardzo, ale do takiej jazdy miejskiej chyba najlepsze są kółka ok. 78mm (plus), kauczukowe. Ważne są też łożyska (im wyższy numer ABEC tym lepiej, minimum 5). I płoza aluminiowa, nie jakiś plastik. Ogólnie, jeśli nie chcesz skakać po murkach to rozglądaj się za rolkami rekreacyjnymi. Z firm polecam Salomon, K2 i Rollerblade. Te są fajne http://www.allegro.pl/item554268173_nowe_rolki_head_x1_alu_unisex_roz_37_38_abec_5.html 🍴
Hanuś, taaaak, jak większe kółko to odpowiednio więcej kauczuku 🤣 I nie wiem co to ma do konserwacji.
ano w gramach w porównaniu do małego na pewno będzie miało więcej 😉
nie wiem, tak sobie myślę i patrzę na to co wstawiła Lotnaa, jak ty masz problemy z kręgosłupem to moze lepsze byłyby takie rolki bardziej "dzieciowe", w sensie z hamulcem i tak dalej? będzie ci sie wygodniej zatrzymać i generalnie ja jakoś wspominam lepiej rolki hamulcowe niż te które miałam bez 👀
Kapri, ja wlasnie napisalam, ze takie mnie sie podobaja, ale polecam rekreacyjne. Te z linkow sa do jazdy szybkiej. Jak np. chcesz sobie maraton przejechać zamiast przebiec 😉
mój błąd, zrozumiałam że te drugie są jako rekreacyjne :kwiatek:
w ogóle to wszyscy tak skreślają te rekreacyjne rolki a jakie ja na nich cuda niewidy wyprawiałam to byście mi nie uwierzyły 😉 chociaż faktycznie po murkach nie najlepiej się skakało, ale z takiej wyskoczni to już czemu nie 😉
Myślę , że dobre na dłuższe wypady na miasto , można jeździć po nierównościach , po plaży , jest na baterie i ładuje się w kontakcie , baterie starczają z tego co pamiętam na 45 km , jak to się przekłada na godziny nie wiem . Niestety dość droga zabawka - 25 tys zł . Na SGGW widziałam u dwóch osób .
Miałam okazję spróbować na tym jeździć na ZO w Żywcu facet udostępniał :