Forum towarzyskie »

Wszystko o co chcielibyście, ale wstydzicie się zapytać ;)

Mam podobne pytanie co kiedyś - ile zapłacić pani, która posprząta mi mieszkanie? Tak z umyciem lodówki, szafek kuchennych, drzwi i framug, podłóg. 50 m kw, nie jakieś bardzo zapuszczone 😉 Pani pyta mnie, a ja ją i tak sobie piszemy, ech.
Dzionka nie wiem jak teraz, ale jeszcze te 2 lata temu stawki to było 10-15zł/h pod Warszawą, nie wiem jak w Warszawie.
Nie umiem sobie "zwizualizować" 50m2, to dużo? Może na początku umówcie się na 10zł/h, niech pani przyjdzie i zobaczy, ile jest pracy i później możecie się dogadać- albo zostajecie przy takiej i takiej stawce godzinowej albo umawiacie się na stawkę dzienną.
Pani już u mnie była umyć okna. Zaproponowała 130 zł i się zgodziłam. Nie znam się, szkoda mi jej, bo ma kiepską sytuację i jedzie do mnie komunikacją przez całą Warszawę, więc co się będę  targować 😉 Pewnie wyjdzie trochę więcej niż 10zł za godzinę. A 50m to takie standardowe 2 pokoje z osobną kuchnią 😉
Dzionka, 10zl/h w Warszawie to sorry, ale smiech. Ja bym proponowala dogadywac sie nie za h a za robote, okreslajac dokladnie zakres- jesli to maja byc porzadki 'jak na swieta' to mysle ze ok 200zl za cala prace to uczciwa suma. Pod warunkiem ze to bedzie dzien roboty, albo dwa razy po pol dnia.
szafirowa, tak jak napisałam, zaproponowała 130zł i się zgodziłam bez szemrania 🙂 Była u mnie, więc pewnie wie ile to roboty. Nigdy w życiu nie płaciłam nikomu za sprzątanie, więc naprawdę nie mam pojęcia ile się płaci za takie usługi.
Dzionka, moja znajoma sprząta od wielu lat u jednej rodziny. 2 razy w tygodniu ma ustalony zakres prac:
- kurze, odkurzanie, mycie podłogi,
- sprzątnięcie kuchni, łazienki
- prasowanie
- 4 razy w roku mycie okien.
Regularnie dba o czystość w domu i nie ma znaczenia dla ludzi czy się uwinie w 3-4h czy spędzi tam cały dzień. Starsi ludzie, bez dzieci w domu więc nie ma armagedonu. Płacą 150zł za każdy przyjazd.