Forum konie »

KONKURS na logo firmy Jarpol

Qanta
Po prostu  👍 Dzięki  :kwiatek:
wątek zamknięty
quanta - fajnie, super podsumowanie 🙂
wątek zamknięty
Quantathx :kwiatek:
To ja Wam napiszę jak myślałam. Jeszcze uwaga: ja nie jestem amatorem, choć ostatnie logo zrobiłam jakieś 4 lata temu. Jestem niepraktykującym plastykiem. Grafiki miałam tylko rok, za to u dobrego profesora.