donkeyboy, Lista z czasem będzie się skracać. Na dziś zostały duże suvy, ostatnie trzy modele klasycznych terenówek i pickupy. Potem już dostawczaki i koniowozy.Żadna osobówka choćby klasy premium, czy kombi przyczepy nie pociągnie - mowa oczywiście o autach nowych. Sprostowanie: Super jeszcze da radę o ile będzie dostępny w wersji Scout.
donkeyboy, Hilux nie wypada źle jeśli chodzi o spalanie, 9.5L/100km bez przyczepy, 10.5-11L/100km z przyczepą. Natomiast wypada do bani pod kątem parkowania w mieście na wąskich uliczkach, bo zajmuje całą taka uliczkę i trzeba na 5 razy wjeżdżać i wyjeżdżać z miejsca a wkoło trąbią. Problem jest do tego stopnia (nie jestem wybitnym kierowca bombowca też) ze jak tylko pogoda i ilość gratów pozwala to biorę motocykl żeby tylko nie jeździć tym do miasta. Za to bagno na naszej drodze bierze jak amfibia, z przyczepą z tyłu. Ogólnie mieszkając w mieście raczej bym miała też drugie auto, jakies małe, może hybrydę co mało pali do jazdy na codzien po bułki.
Perlica, Scott to wersja z quazi 4x4. Wersja którą jeździsz jest wygaszana, w sensie, że silniki są zamieniane na downsizingowe. Ponadto większość firm leasingowych nie zgodzi się na zamontowanie haka do superba.
Perlica, Sprawdziłem : Superb kombi z 150 KM dieslem może ciągnąc przyczepe do 2t, scout do 2,2t, reszty silników już nie robią albo maja limit mniejszy niż 2t, a hybrydy do 1,6 t.
melehowicz, ja mam 2.0 diesel i właśnie 2 tony.
Hybrydy to tylko highlander toyoty, ma 2,4 t, ale już nie zamówisz.
Ogólnie nie rozumiem tego trendu usuwania vanow z oferty każdej marki, bo za moment nie będzie opcji użycia przycżepy bo nie wiem czego będzie można to doczepić.
Nie potrzebuje nowego auta bo mój Superb odpukać nie zawiódł mnie nigdy, ma lat 9 lat i ponad 200 tyś nim zrobiłam, ale przeraża mnie to że najdejdzie moment sprzedaży i nie będzie co kupić, więc iracjonalnie się zastanawiam czy nie kupić teraz. Bez sensu…