bera7, czemu? Kompletnie się na tym nie znam, ale wszystko wygląda całkiem w porządku. 0zł za prowadzenie, przelewy, bankomaty. I nie ma wymogu regularnych wpływów co w moim przypadku też się liczy
jett, mam konto, w Meritum Bank. I cały czas jest 0: 0 za kartę, 0 za prowadzenie, 0 za wszystkie bankomaty, 0 za przelewy i 0... na koncie 😁 Na razie jestem zadowolona. Nie wymagają stałych wpływów. Nie wymagają używania karty. Nie wymagają w sumie nic 😁
jett, poszperaj w wątku to znajdziesz moją wypowiedź o perypetiach z mbankiem. Koleżanka forumowa też miała/ma z nimi przeboje. Dla mnie to bandycka firma i tyle.
Ja mbankowi moge zarzucic tylko (i aż) bardzo bardzo bardzo upierdliwe call center mimo tegoze juz kilka razy ich prosilam zeby do mnie nie dzwonili, zaznaczalam tez taka opcje gdzies w ustawieniach konta... Wolę i polecam ING. Warunki mam takie same, ale za to spokój nieporównywalny.
A ja jestem nowa w mbanku i bardzo zadowolona. Wszystko za darmo, karta tez- nie musze miec opłat 100zl. A i jeszcze oprocentowanie konta 4%, wiec mi jeszcze płaca 😉
Mery ja przez niekompetencje i sposób ich działania nie dopełniłam warunków aktu notarialnego i gdyby nie uczciwość i wyrozumiałość 2 strony straciłabym ponad 20k.
Sisisa, mkonto mobilne. Moze to kwestia tego, ze jestem "nowa"- jakos musza tych nowych klientów pozyskiwac... Ale moj głos maja! Jest to bajka w porównaniu z credit agricole,gdzie co miesiąc miałam 24zl (!!!!) opłat...
mery, ja zakładałam konto jakoś w zimie i kobieta w punkcie zaoferowała mi "eKonto", mówiła, że będzie dla mnie najlepsze. I płacić co miesiąc muszę. Pewnie teraz nie da się zmienić mojego konta na to konto mobilne :/.