Forum towarzyskie »

prawko

Gillian -  :kwiatek:  taaaak, z tym skręcaniem miałam zonka już u nas i nadal nie łapię 😉 3/4 blondynka 😉
Dobrze, że zdaje się na placu dla ciężarówek - o tym nie wiedziałam! Uff ;D  kurczę, muszę to zdać, ale strasznie, strasznie się dygam :P nie widzę jeszcze czasem odległości (fakt, że jeżdżę autem XXXXXL i dopiero od kilku miesięcy), więc boję się co to dopiero będzie z przyczepką...
darolga, trochę wyczucia, uczucia i wejdzie --> cytując mojego instruktora 😀 😀
Daniela, ja swoje 30h wyjeździłam w systemie jednogodzinowym, czasem jak zdarzył się cud (jakaś osoba przede mną albo po mnie odwołała), to wtedy jeździłam 2 h. Ale jeździłam w szkole, w której było bardzo mało samochodów, więcej instruktorów i duuuuużo chętnych, bo to chyba jedna z lepszych szkół w moim rejonie.

Fakt, robiłam prawko długo, ale nie narzekam.

Strucelka, musisz mieć dokument potwierdzający Twoją datę urodzenia (chyba musi to być dowód, paszport raczej nie może być), więc raczej nie ma szans, żeby się zapisać na egzamin przed 18. Zazwyczaj kobitki zapisujące na egzamin bardzo czepliwe są 😉
Hmn ja jeździłam w zielonym listku i czasem nawet 3h miałam  🙂 Potem przed egzaminem już na odlewniczej w jakiejśc szkole, mieli tylko 3samochody a i tak jednego dnia 4h jezdziłam  😵 To pewnie zalezy od chętnych i liczby instruktorów i aut tak jak mówisz 🙂
Ja jeździłam u Tadeusza Mielczarka, tam gdzie Doda się uczyła jeździć :P 15 osób na zajęciach teoretycznych, 3 samochody, 5 instruktorów...
Gillian - oni wszyscy są perwersyjno-aluzyjni?  🤣 mój to samo xD TO SAMO! xd
ja mam zajecia z teorii dwa razy w tyg, w tym np w srode beda badania, a nie wyklady, pozniej nasz prowadzacy mowi, ze chce ogarnac jazdy w ferie, bo sie za chwile zaczynaja... nie dla mnie ale dla innych 😉 egz planuje na koniec lutego/poczatek marca 🙂

juz sie nie moge doczekac 😀!