D&A geografia się kłania 😉 Jest zima, a więc nie znajdziesz kraju do 2h lotu, w którym będzie istny palnik 🙄 Egipt - patrzyłam dziś prognozy, do +24 stopni. Jak chcesz jeszcze cieplej, to np. Kuba się kłania. Coś, gdzie będzie się lecieć min. 6h. BTW: Dworcika pamięć mnie myli, czy na Gran Canarię 6h w samolocie?
Strucelka, akurat z geografią nie mam problemów(zawsze miałam 5 i studiuję turystykę;p),ale pierwszy raz planuję jechać zimą na wyjazd inny niż narciarski.No opinie jednak są bardzo rozbieżne.Temperatury i prognozy pogody już sprawdziłam,żeby nie było😉Pewnie dużo zależy od tego,co kto uważa za "ciepło" 😉 Ogólnie z tego,co zauważyłam no to oczywiste jest,że jak chce się porządnie wygrzać to muszę odpowiednio więcej wydać i dłużej lecieć; no a jak wybór między Gran Canarią i Egiptem to Egipt tańszy i cieplejszy.
już od roku mam obiecane i wkońcu tam polecę 👿 prędzej czy później - a mam nadzieję, że prędzej (może jak terminy dopiszą, to koło października? Się okaże 🙂😉. Ale też baaaardzo mi się marzy 😜 Równie bardzo jak Kenia 😍
D&A Zdziwiło mnie Twoje pytanie, bo tu nie - bo za zimno, tu nie - bo za daleko. O tej porze niestety nie ma zbyt dużego wyboru, jeśli chce się lecieć gdzieś blisko. Mnie też przerażają długie loty. 6h w samolocie wytrzymałam ledwo co, więc nie wiem, jakbym miała wytrzymać więcej 😉
Po powrocie zdam relację. Z zeszłego roku jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję, że w tym roku również tak będzie! 😅
Spoko,rozumiem.Sama wiem,że zabrzmiało to tak,że sama nie wiem czego chcę.Problem w tym,że to co bym chciała teraz z różnych rzeczy jest niedostępne(termin itd.).Nad dalszym lotem muszę pomyśleć(tu temperatury oczywiste),chciałam się dopytać tych co byli bliżej jak to faktycznie zimą wygląda.Już nie marudzę,bo faktycznie na niezdecydowaną babę wyjdę 😁
Dworcika nie dosc, ze od rana jestem sfochowana na Ciebie, to jeszcze masz CZELNOŚĆ pokazywać TAKIE zdjęcia w momencie, kiedy siedzę w kilku warstwach, zmarznięta i marząca tylko o wiośnie...???